מנוע למיצובישי אווטלנדר

מיצובישי אווטלנדר הוא שילוב מוצלח מאוד בין מיניוואן קומקפטי לבין ג’יפון בעל יכולות שטח מרשימות. כל הגרסאות של האווטלנדר – הראשונה עלתה על הכבישים ב-2004, הדור השני הגיע ב-2007, מתיחת פנים נוספת נרשמה ב-2013 והגרסה העדכנית ביותר הגיע ב-2018 – מצוידות במנועים חזקים ואמינים.

למי שרוצה ליהנות מכל היתרונות של האווטלנדר יש בחירה בין מנוע בנזין (2 ליטר) למנוע דיזל (2.2 ליטר) והחל מ-2018 ישנו גם מנוע היברידי 2.4 ליטר. כל תיקון שקשור למנוע מחייב תשומת לב מרבית לחלפים.

החלפת מנוע למיצובישי אווטלנדר

כשהמצב של המנוע מחייב החלפה שלו ישנה בחירה בין מנוע למיצובישי אווטלנדר מייבוא לבין מנוע מרכב שפורק כאן בארץ. ההמלצה היא להעדיף את האופציה הראשונה, וזאת משום שמזג האוויר בישראל לא מאיר פנים למנועים השונים ובפרט שוחק את המנוע של האווטלנדר. קבוצת שלמה נאור מייבאת לארץ את כל סוגי המנועים למיצובישי אווטלנדר ומבצעת להם סדרת בדיקות מחמירות גם כשהם מגיעים לישראל וגם כשהם נמסרים ללקוח. בזכות הידע המקצועי הרחב שהצטבר בחברה, כל נהג שבמיצובישי אווטלנדר שלו מותקן מנוע שלנו יכול לנסוע איתו בראש שקט למשך זמן רב מאוד.

חלקי חילוף למיצובישי אווטלנדר

קבוצת שלמה נאור מציעה גם חלקי חילוף למיצובישי אווטלנדר: גיר לרכב זה על כל תת הדגמים שלו, אלטרנטורים, סטרטרים, רדיאטורים ועוד – וגם הם מתאפיינים באיכות ללא פשרות וממלאים את ייעודים במשך שנים רבות.

מנוע למיצובישי אווטלנדר
5 (100%) 1 vote