מנוע לBMW X5

דגם X5 של יצרנית המכוניות הגרמנית הוותיקה והמוערכת הוא אחד מרכבי השטח והפנאי היוקרתיים ביותר. הדור הראשון של רכב זה הושק ב-1999, לאור ההצלחה הוצגה ב-2006 גרסה משודרגת והדור השלישי של ה-X5 עלה על כבישי ישראל ב-2013. אחד מתוך המנועים השונים של שלל הגרסאות של BMW X5 – מנוע דיזל בנפח 3 ליטר עם שני מגדשי טורבו, 286 כוחות סוס ו-60 קג”מ – נחשב לאחד ממנועי הדיזל הטובים ביותר בעולם הרכב.

בנוסף מתאפיין הרכב באמינות גבוהה מאוד, כמו כל דגמי BMW. יחד עם זאת לאורך השנים המנוע עלול להישחק ובמקרים אלה נדרשת החלפתו.

החלפת מנוע ל-BMW X5

במקרים שבהם נוצר צורך בהחלפת מנוע ל-BMW X5 עומדות בפני בעל הרכב שתי אפשרויות: האחת, הרכבת מנוע שפורק מב.מ.וו שנעה על כבישי הארץ, והשנייה, הרכבה של מנוע מיובא. כל אנשי המקצוע בתחום ממליצים על האפשרות השנייה, וזאת בגלל שמנועים מייבוא מתאפיינים בשחיקה מועטה יותר. כשמדובר על מנוע שיובא לארץ על-ידי קבוצת שלמה נאור, מובטחים לכם גם קילומטראז’ נמוך וכן מצב תקין לחלוטין בזכות סדרת בדיקות קפדנית ומחמירה.

חלקי חילוף ל-BMW X5

אנשי המקצוע המנוסים שלנו בוחנים בשבע עיניים גם חלקי חילוף אחרים ל-BMW X5 שאנחנו מציעים. בין השאר תמצאו אצלנו מגדשי טורבו ל-BMW X5, רדיאטורים, גירים, אלטרנטורים ועוד – וכולם באיכות גבוהה שמבטיחה לכם ראש שקט בכל נסיעה.

מנוע לBMW X5
5 (100%) 1 vote