מנוע למיצובישי האנטר

כשמחפשים טנדר עם סטייל עולה מיד האופציה של מיצובישי האנטר. ההאנטר הוא גם רכב קשוח ועמיד להפליא שממלא את תפקידו במשך שנים רבות ושומר על ביצועים איכותיים. בפרט כוללים תת הדגמים השונים שהגיעו לישראל לאורך השנים מנועים חזקים כמו למשל מנוע הדיזל 2.5 ליטר עם 136 כוחות הסוס או המנוע שבמיצובישי האנטר דקר שמספק לא פחות מ-178 כוחות סוס ומומנט מרבי של 35.7 קג”מ.

בדרך כלל רכבים אלה משמשים גם לעבודה ונמצאים בשימוש אינטנסיבי, כך שגם המנוע החזק ביותר על מרכיביו השונים עלול להישחק ולחייב תיקונים מתאימים. במקרים אלה מומלץ בחום לא להתפשר על איכות החלפים וכך ליהנות מכל היתרונות של ההאנטר למשך שנים רבות נוספות.

החלפת מנוע למיצובישי האנטר

החלפת מנוע למיצובישי האנטר מומלץ לבצע אך ורק עם מנוע מייבוא. קבוצת שלמה נאור מספקת מנועים מיובאים לכל תת הדגמים של מיצובישי האנטר ותמיד עם קילומטראז’ נמוך ולאחר סדרת בדיקות קפדנית. הניסיון הרב של אנשי המקצוע בחברה מבטיח לכל מי שברכבו יותקן מנוע שכזה שקט נפשי אמיתי ומקסימום נחת מהרכב לאורך זמן.

חלקי חילוף למיצובישי האנטר

קבוצת שלמה נאור מציעה גם חלקי חילוף למיצובישי האנטר ובהם אלטרנטורים, סטרטרים, רדיאטורים וגירים. בדומה למנועים, גם חלקי החילוף מתאפיינים באיכות ללא פשרות – בזכות הסינון המשמעותי שמבוצע בחברה על בסיס הידע המקצועי רחב ההיקף והניסיון הנרחב בתחום (ובפרט לגבי מיצובישי האנטר) – ותורמים את חלקם לביצועים המרשימים של כל רכב שבו הם מותקנים.

מנוע למיצובישי האנטר
דרגו אותנו