מנועים לרכב למכירה

 מנועים לרכב למכירה – מפירוק או מיבוא?

החלפת מנוע לרכב זה עסק יקר ולכן בחירת המנוע צריכה להיות שקולה ומחושבת. המחיר והאיכות של המנוע שאתם רוכשים תלויים בגורמים רבים כמו המקור ממנו הגיע המנוע, התחזוקה שהוא קיבל ומידת השחיקה שלו. נהגים רבים שוקלים לרכוש מנוע מפירוק מקומי, אך מאחורי כל מנוע מפירוק יש כמה כוכביות שחשוב לשים לב אליהן. לעומת זאת, מנוע יבוא מביא אתו איכות ברמה אחרת. מנועים לרכב למכירה – מפירוק או מיבוא?

מה מאפיין מנוע לרכב מפירוק?

מנוע מפירוק מקומי מגיע מרכבים ישנים שנסעו בארץ ולרוב לא תוחזקו כמו שצריך. מדוע התחזוקה שלהם ירודה? בעיקר בגלל תרבות הנהיגה בישראל. ככלל, הנהגים בארץ לא מספיק מקפידים על טיפולי רכב תכופים ולא על מים ושמן איכותיים. בנוסף צורת הנהיגה בישראל שלעתים כוללת בלימות והאצות רבות במהלך נסיעה פוגמת באיכות המנוע. מאפיין נוסף שמשפיע על המנועים מפירוק מקומי הוא האקלים הים תיכוני שגורם לבלאי מואץ של הרכב וחלקיו וכך גם שחיקה של המנוע.

מה מאפיין מנוע לרכב מיבוא?

מנועים מיבוא הם מנועים שמגיעים מרכבים בחו״ל. לרוב הם מאופיינים בק״מ נמוך, שחיקה נמוכה ומעברים נקיים של שמן ומים. שוק המנועים המיובאים מספק מבחר מנועים רחב שבזכותו ניתן לבחור בקפידה את המנועים החדישים, הטובים והמתוחזקים יותר. בקבוצת שלמה נאור מייבאים מנועים לכל סוגי הרכבים: יפני, קוראני, אירופאי ואמריקאי.

כיצד מוודאים בקבוצת שלמה נאור שהמנוע תקין?

  • עבודה מול ספקים איכותיים: אנו בקבוצת שלמה נאור בוחרים בקפידה את השותפים העסקיים שלנו בחו״ל. אנו מקפידים שהספקים והחברות איתם אנחנו עובדים הם המקצועיים ביותר בעלי תקני האיכות הגבוהים ביותר. לכן כל המנועים המיובאים נבדקים היטב בארץ המוצא שלהם, נארזים ונשלחים כנדרש.
  • בחירת המנועים בקפידה: ההיצע הרחב של מנועי יבוא מאפשרים לנו לבחור בקפידה כל מנוע ומנוע. אנו שמים לב לקילומטרז׳ שהמנוע עשה, תקופת השימוש שלו והסיבה להורדה של הרכב שלו מהכביש.
  • בדיקה יותר מפעם אחת: אף על פי שאנו סומכים על השותפים הבינלאומיים שלנו, כל מנוע שמגיע למוסך ולנקודות הבדיקה שלנו עובר בדיקה מקיפה יותר מפעם אחת. הצוותים המקצועיים מבצעים בדיקות רבות כמו קומפרסיה (בדיקה תחת לחץ), בדיקת שלימות המנוע, המכלולים ועוד. לאחר שמנוע מסוים נרכש הוא עובד בדיקה נוספת טרם התקנתו ברכב.

מנועים לרכב למכירה מייבוא: כיצד נקבע המחיר?

ישנם גורמים רבים המשפיעים על מחיר מנוע היבוא. הנה כמה מהגורמים העיקריים:

  • מנוע נדיר מול מנוע נפוץ: ככל שהרכב שלכם נפוץ יותר ומותקן בו מנוע רגיל שיש בו בשפע בשוק, כך עלות הייבוא תהיה נמוכה יותר. לעומת זאת, אם המנוע שאתם מחפשים נדיר ואין ממנו הרבה בשוק מחיר הייבוא יעלה בהתאם.
  • עלויות שינוע: ארץ המוצא של המנוע משפיעה על עלויות השינוע שלו וכך גם על מחירו הסופי. כל שינוע של מנוע דורש פעולת הובלה, ביטוחים והליכים שונים המשפיעים על המחיר.
  • מכס: כמו כל ייבוא, גם ייבוא מנועים כרוך בעלויות מכס.
  • סוג המנוע: כמובן שמאפייני המנוע עצמו משפיעים על מחירו כמו – שנת ייצור, בנזין או דיזל, מאפיינים מיוחדים ועוד.

בקבוצת שלמה נאור אנו מתחייבים לייבוא מנועים איכותיים בדוקים ובטיחותיים. כאשר לאורך כל הדרך אנו בשקיפות מלאה עם הלקוח מתוך מחויבות לשביעות רצונו ובטיחותו. מחפשים מנוע למכירה? מוזמנים ליצור קשר לפרטים נוספים.

Rate this post