מיצובישי פגארו

מיצובישי פאגר’ו הגיעה לישראל ב-1995 ומאז מפגין הרכב נוכחות מובהקת גם בכבישים וגם בשטח. ב-2018 הויעה החברה שמייבאת לארץ את רכבי החברה היפנית הפופולרית כי תפסיק להביא אותו – אולם גם כך עדיין ישנם בישראל כמה אלפי רכבי שטח מדגם זה.

תת הדגמים השונים של הפאג’רו הוצעו עם מגוון מנועים, חלקם בנזין (למשל גרסת GDI עם 3.5 ליטר, 202 כוחות סוס, 33 קג”מ ו-6 שסתומים) וחלקם דיזל (למשל מנוע טורבו דיזל 3200 סמ”ק). המנועים של רכב השטח שמפגין ביצועים איכותיים גם בכבישים מתאפיינים באמינות גבוהה, אולם גם הם כמובן עלולים לשבוק ובמקרים אלה הפתרון הוא כמובן החלפת מנוע.

החלפת מנוע למיצובישי פאג’רו

החלפת מנוע למיצובישי פאג’רו מציבה בחירה בין מנוע שפורק מרכב שטח מקומי לבין מנוע מיובא. מאחר שקצב השחיקה של מנועי הפאג’רו בישראל גבוה בהשוואה למדינות אחרות ברחבי העולם, ההמלצה היא להעדיף מנוע מייבוא – ובפרט אם זהו מנוע שמציעה קבוצת שלמה נאור. אנשי המקצוע שלנו בוחנים בשבע עיניים ובעזרת ציוד מקצועי כל מנוע ומנוע שמגיע לחברה, ואז מעבירים אותו סדרת בדיקות נוספת לפני המסירה ללקוח – כל מה שצריך כדי שהנהג שמקבל את המנוע יוכל להפיק ממנו מקסימום תועלת במשך שנים רבות.

חלקי חילוף למיצובישי פאג’רו

קבוצת שלמה נאור מציעה גם חלקי חילוף למיצובישי פאג’רו ובהם אלטרנטורים, סטרטרים, גירים לרכב זה ורדיאטורים – כולם באיכות ללא פשרות בזכות הניסיון הרב והידע העדכני של הצוות המקצועי שלנו.

מנוע למיצובישי פגארו
5 (100%) 1 vote