מיצובישי קינג

למשך מספר שנים היה ה”קינג” – השם שניתן לדור השלישי של מיצובישי פאג’רו – הרכב הנמכר ביותר בארץ בקטגוריה שלו, רכבי שטח. מיצובישי קינג הושק ב-1999 והתאפיין בעיצוב ייחודי, מתלים נפרדים שהבטיחו חוויית נסיעה מוצלחת גם בכבישים ומעל לכל מנוע טורבו דיזל חזק ובעל ביצועים מרשימים בנפח 3.2 ליטר ועם 165 כוחות סוס.

הדור הבא של רכבי השטח של מיצובישי חזר להיקרא פאג’רו (והחל מ-2018 גם הוא כבר לא מיובא לארץ), אבל גם כך עדיין תמצאו בכבישי ישראל, ובשטח, לא מעט קינגים. אמינותם גבוהה והחלקים השונים מחזיקים מעמד שנים רבות אבל גם כך כמובן ייתכנו מצבים שבהם נדרש תיקון כמו החלפת מנוע או שיפוץ מנוע.

החלפת מנוע למיצובישי קינג

כשיש צורך לבצע החלפת מנוע למיצובישי קינג מומלץ להרכיב ברכב מנוע מיובא. מנועים שפורקו כאן בארץ מתאפיינים כמעט תמיד בשחיקה רבה יחסית (עקב מזג האוויר בישראל), ואילו המנועים שקבוצת שלמה נאור מייבאת מגיעים עם קילומטראז’ נמוך ועוברים סדרת בדיקות קפדנית.

לפני המסירה ללקוח אנשי המקצוע שלנו עוברים על כל מנוע פעם נוספת – בין השאר מתבצעות בדיקות שברים, מעברים וקומפרסיה – כך שבעל המיצובישי קינג שברכבו יותקן המנוע יוכל לנסוע איתו עוד שנים רבות בראש שקט באמת.

חלקי חילוף למיצובישי קינג

קבוצת שלמה נאור מציעה גם חלקי חילוף למיצובישי קינג – סטרטרים, אלטרנטורים, רדיאטורים, גיר לרכב זה ועוד – וגם הם באיכות ללא פשרות על סמך בדיקות מחמירות של אנשי המקצוע המנוסים שלנו.

מנוע למיצובישי קינג
5 (100%) 1 vote