מנוע לקיה פיקנטו

קיה פיקנטו היא אחד מסיפורי ההצלחה המרשימים ביותר בעולם הרכב של המאה ה-21. החברה מדרום קוריאה השכילה לייצר מכונית מיני פרקטית להפליא וגם ידידותית לנהג, עם מנוע בנפח 998 סמ”ק (67 כוחות סוס) או מנוע בנפח 1248 סמ”ק (84 כ”ס). הקפדה על שגרת טיפולים נכונה מאפשרת ליהנות מביצועים מוצלחים לאורך זמן רב מאוד, אבל גם כך כמובן ייתכנו מקרים שבהם אין ברירה אלא לבצע החלפת מנוע לקיה פיקנטו או תיקון אחר – במקרים אלה מומלץ בחום להשתמש אך ורק בחלפים מובחרים שיבטיחו המשך הנאה והפקת תועלת רבה מהרכב.

החלפת מנוע לקיה פיקנטו

ישנם שני סוגי מנועים שבעזרתם ניתן לבצע את החלפת המנוע: מנוע שהיה שייך לרכב “ישראלי”, כלומר כזה שנע על כבישי הארץ, או מנוע שיובא לישראל. כשבוחרים באופציה הראשונה ישנו סיכון מסוים, וזאת משום שהאקלים הישראלי לא מאיר פנים למנועים מכל הסוגים. מנוע מיובא יהיה שחוק פחות, ובפרט אם עבר מעט קילומטרים. חברת שלמה נאור מספקת מנועים מיובאים עם קילומטראז’ נמוך ואחרי בדיקות מעברים, שברים וקומפרסיה שמבטיחות רף איכות גבוה.

חלקי חילוף לקיה פיקנטו

בנוסף למנועים לקיה פיקנטו, משווקת קבוצת שלמה נאור גם חלפים אחרים לרכב פופולרי זה ובהם אלטרנטורים, רדיאטורים, גירים, מגדש טורבו ועוד. אנשי המקצוע המיומנים של החברה בודקים בקפידה את כל חלקי החילוף לפיקנטו ובהתאם נהגים שברכבם מותקנים חלקי חילוף אלה יכולים לנהוג בראש שקט באמת.

מנוע לקיה פיקנטו
4 (80%) 2 votes