מנוע ליונדאי I25

בשנת 2011 החליף ה-i25 את אחד הדגמים הפופולריים ביותר של יונדאי בכל הזמנים, האקסנט. המיני משפחתית החדשה של החברה הקוריאנית המצליחה זכתה מיד לביקוש רב בארץ, וגם כיום היא ממשיכה ליהנות מפופולריות גבוהה. דגם זה מוצע עם שני סוגי מנועים – 1.4 ליטר ו-1.6 ליטר. בתחילת 2015 שונה המנוע הקטן אם כי הנפח שלו נשאר זהה. המנוע הגדול יותר מספק ביצועים טובים עם 124 כוחות סוס ומומנט מרבי של 15.9 קג”מ, וגם למנוע הצנוע יותר יכולות נאות עם הספק מרבי של 100 כ”ס ומומנט מקסימלי של 13.6 קג”מ.

מנועי החברה הקוריאנית ידועים באמינותם הגבוהה, אולם באופן טבעי גם מנוע של יונדאי i25 עלול להתקלקל. במקרים אלה חשוב להקפיד על תיקון שמבוסס על חלקי חילוף איכותיים, כדי שניתן יהיה להמשיך להפיק מקסימום תועלת מהרכב.

החלפת מנוע ליונדאי i25

החלפת מנוע ליונדאי i25 כדאי לבצע אך ורק עם מנוע מיבוא, וזאת מפני שמנועים שפורקו כאן בארץ סובלים משחיקה רבה יחסית (עקב האקלים ולפעמים גם בשל אי הקפדה של בעל הרכב על שגרת הטיפולים המומלצת). חברת שלמה נאור מייבאת לישראל את כל סוגי המנועים ליונדאי, תמיד עם קילומטראז’ נמוך ועל סמך בקרת איכות מחמירה. אנשי המקצוע המנוסים שעובדים בחברה בוחנים היטב כל מנוע, גם כשהוא מתקבל וגם כשהוא נמסר ללקוח, ובהתאם תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שמדובר במנוע שיספק ביצועים מרשימים לאורך שנים רבות.

חלקי חילוף ליונדאי i25

ישנם עוד חלקי חילוף ליונדאי i25 שתוכלו למצוא אצלנו – סטרטרים, אלטרנטורים, גיר לרכב זה ועוד. כל החלפים נבדקים גם הם בקפידה, והתוצאה: מקסימום נחת לכל מי שבחר בהם לטובת תיקון כזה או אחר ברכב.

מנוע ליונדאי I25
4 (80%) 3 votes