מנוע לקיה סורנטו

הסורנטו הוא עוד סיפור הצלחה של קיה עם מנועים ב-3 גדלים: 2.2 ליטר (מנוע דיזל), 2.4 ליטר ו-3.5 ליטר (עם הספק מרבי של 377 כוחות סוס ב-6,300 סל”ד ומומנט מרבי של 34.3 קג”מ ב-5,000 סל”ד). עד לשנת 2009 רכב הפנאי המרשים הגיע עם מנוע 2.5 ליטר, וגם ב-2012 ביצעה היצרנית הקוריאנית מתיחת פנים משמעותית שכללה גם שינויים מהותיים במנועים השונים.

בכל מקרה שבו יש צורך בתיקון רציני שקשור למנוע של קיה סורנטו חשוב מאוד להשתמש אך ורק בחלפים מובחרים, וזאת על-מנת שניתן יהיה להמשיך ולהפיק מקסימום תועלת מהרכב האיכותי.

החלפת מנוע לקיה סורנטו

בפרט חשוב מאוד לבצע החלפת מנוע לקיה סורנטו עם מנוע במצב אידיאלי. בהקשר זה חשוב לדעת שמנועים שפורקו כאן בארץ עלולים להיות שחוקים יותר מהרגיל עקב האקלים שמאפיין את ישראל, ולכן ההמלצה של כל אנשי המקצוע היא להשתמש במנוע מיבוא.

חברת שלמה נאור מייבאת לישראל את כל סוגי המנועים לקיה סורנטו, תמיד עם קילומטראז’ נמוך. כל המנועים נבדקים באופן מוקפד מאוד כשהם מתקבלים אצלנו, ונבחנים שוב על-ידי הצוות המיומן שלנו לפני שהם נמסרים ללקוחות – כך שלכל מי שברכב שלו מותקן מנוע כזה מובטחת נחת מרבית וביצועים מקסימליים גם לטווח הארוך.

חלקי חילוף לקיה סורנטו

אצלנו תמצאו גם חלפים נוספים לקיה סורנטו ובהם מגדשי טורבו, רדיאטורים, גירים ועוד. בדומה למנועים, גם חלקי חילוף אלה נבדקים ביסודיות ובהתאם מספקים לבעל הרכב מצרך חשוב במיוחד: שקט נפשי וידיעה שהתיקון הושלם בהצלחה מלאה.

מנוע לקיה סורנטו
3 (60%) 3 votes