מנוע לביואיק לה קרוס

ביואיק לה קרוס היא מכונית סלון פרימיום פופולרית מאוד בארה”ב, וגם כאן בארץ היא זכתה לביקוש נרחב למרות מספר חסמים רגולטוריים. אורכה של הלה קרוס – כ-5 מ’ – והעובדה שכמעט כל הנפח שלה מוקדש לתא הנוסעים הופכים אותה לאחד מכלי הרחב המרווחים ביותר שיש, ועוד מאפיין בולט הוא מנועי ששת השסתומים רבי העוצמה: האחד בנפח 3.8 ליטר ובעל 200 כוחות סוס ומומנט 31.8 קג”מ, והשני בנפח 3.6 ליטר עם 240 כוחות סוס ו-31 קג”מ. הביואיק לה קרוס הוא רכב שבעליו מפתח כלפיו תמיד רגש עז, ועל-מנת ליהנות ממנו במשך שנים רבות נדרשת תחזוקה מוקפדת.

החלפת מנוע לביואיק לה קרוס

הטיפולים המשמעותיים ביותר הם באופן טבעי אלה שקשורים למנוע. כשאין ברירה אלא לבצע החלפת מנוע לביואיק לה קרוס ישנן 2 אפשרויות – הרכבת מנוע שפורק כאן בארץ או שימוש במנוע מיובא. המנוע הוא אמנם אותו מנוע, אבל עקב מזג האוויר בישראל מנועים “מקומיים” מתאפיינים בשחיקה מהירה יותר ועל כן מומלץ בחום להעדיף מנוע מייבוא.

קבוצת שלמה נאור מייבאת לארץ את 2 סוגי המנועים לביואיק לה קרוס, ובכל מקרה מדובר במנוע עם קילומטראז’ נמוך. בנוסף נבחנים המנועים בקפידה גם כשהם מתקבלים בחברה וגם כשהם נמסרים ללקוח, כך שבעל הרכב שמקבל מנוע שכזה יכול להיות סמוך ובטוח שמצבו מעולה.

חלקי חילוף לביואיק לה קרוס

קבוצת שלמה נאור מציעה גם חלקי חילוף לביואיק לה קרוס וגם הם מתאפיינים באיכות גבוהה כך שימלאו את ייעודם למשך שנים רבות. בין חלקי החילוף שתמצאו אצלנו: רדיאטורים, אלטרנטורים, גירים לרכב ועוד.

מנוע לביואיק לה קרוס
5 (100%) 1 vote