מנוע לקיה פורטה

המכונית המשפחתית של יצרנית הרכב הקוריאנית המצליחה מוצעת כיום עם שני סוגי מנועים – בנזין וטורבו דיזל – ושניהם בנפח 1.6 ליטר (ו-130-136 כוחות סוס). קיה פורטה מתאפיינת באמינות רבה ובשמירה על ערכה, ובפרט כך הדבר כשמקפידים על שגרת טיפולים נכונה. דגש חשוב במיוחד הוא כל תיקון שקשור למנוע הרכב – ובמקרים אלה חובה להשתמש אך ורק בחלפים איכותיים ללא פשרות.

החלפת מנוע לקיה פורטה

אם התיקון ההכרחי הוא החלפת מנוע לקיה פורטה, ההמלצה של כל מומחי הרכב היא להשתמש במנוע מיובא. הסיבה העיקרית לכך היא שהאקלים הישראלי גורם למנועים (של כל סוגי הרכב) להישחק בקצב מהיר יותר בהשוואה למנועים במדינות אחרות, ועוד סיבה היא שחלק מהנהגים הישראלים לא מטפלים במנוע כפי שצריך.

חברת שלמה נאור מייבאת לארץ את כל סוגי המנועים לקיה פורטה. כל מנוע נבדק באופן יסודי במיוחד עם הגעתו לארץ, ואז נבדק, שוב ביסודיות מלאה, לפני שהוא נמסר ללקוח. הבדיקות כוללות שברים, מעברים וקומפרסיה, ומבוצעות על-ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום והיכרות מעמיקה עם הפורטה.

חלקי חילוף לקיה פורטה

בנוסף למנועים איכותיים תמצאו אצלנו עוד חלקי חילוף לקיה פורטה, ובהם גירים, רדיאטורים, מגדשי טורבו, אלטרנטורים ועוד. כל החלפים נבחנים בקפדנות, והתוצאה: בעלי קיה פורטה שברכבם מותקנים חלפים אלה יכולים לנהוג במכונית בראש שקט לגמרי, מתוך ידיעה ודאית שהמנוע יספק את רמת הביצועים שאליה התרגלו עוד שנים רבות.

מנוע לקיה פורטה
5 (100%) 1 vote