מנוע לסובארו XV

סובארו XV הוא רכב פנאי איכותי, אם תרצו גרסת השטח של האימפרזה המוערכת. דגם זה הגיע לראשונה לישראל ב-2011 ומאז הוצג בכמה גרסאות ועם מספר מנועים שונים – שכולם מתאפיינים בביצועים מרשימים. בפרט ישנו מנוע 1.6 ליטר עם הספק מרבי של 114 כוחות סוס ומומנט מרבי של 15.3 קג”מ ומנוע 2 ליטר עם 156 כוחות סוס ומומנט מקסימלי של 20 קג”מ.

ה-XV, כמו דגמים אחרים של סובארו, הוא רכב אמין מאוד, אבל גם המרכיבים השונים שלו נשחקים עם הזמן. בכל מצב שמחייב תיקון שקשור למנוע מומלץ בחום לא להתפשר על איכות החלפים.

החלפת מנוע לסובארו XV

החלפת מנוע לסובארו XV היא תיקון חשוב במיוחד. במקרים אלה ממליצים כל אנשי המקצוע על הרכבת מנוע מייבוא, וזאת מהסיבה הפשוטה שמנועים אלה שמורים במצב טוב יותר. קבוצת שלמה נאור מייבאת לארץ את כל סוגי המנועים לסובארו XV ומקפידה שהקילומטראז’ שלהם יהיה נמוך. בנוסף אנחנו מבצעים בדיקות מדוקדקות לכל מנוע גם כהוא מגיע אלינו וגם לפני מסירתו ללקוח.

חלקי חילוף לסובארו XV

בנוסף תמצאו אצלנו גם חלקי חילוף לסובארו XV ובפרט סטרטרים, אלטרנטורים, מגדשי טורבו, גירים לרכב זה ורדיאטורים. כל החלפים נבחנים גם הם בשבע עיניים ובאמצעות ציוד מקצועי כך שכל בעל רכב שברכבו מותקן חלק שכזה יכול לנסוע בראש שקט וליהנות מהביצועים האיכותיים של ה-XV למשך שנים רבות.

סובארו XV - מנוע וחלקי חילוף

מנוע לסובארו XV
5 (100%) 1 vote