מנוע ליונדאי I30

יונדאי i30 היא מכונית משפחתית שמשווקת בארץ מאז 2007. הדור הראשון שלה צויד במנועי 2 ליטר ו-1.6 ליטר, ב-2011 התווספה גרסה נוספת עם מנוע בנפח 1.4 ליטר, שנה מאוחר יותר הגיע הדור השני והחל מ-2016 מוצע הדור השלישי שמתאפיין במערכות הנעה מתקדמות: מנוע טורבו 1.4 ליטר או מנוע 2 ליטר, גם הוא טורבו. כמו כל המנועים של יונדאי גם אלה שמורכבים ברכבי ה-i30 השונים מתאפיינים בעמידות גבוהה ובפרט אם מקפידים על תחזוקה נאותה. כשנדרש תיקון, ובמיוחד רחב היקף וכזה שנשען על חלפים משמעותיים כמו מנוע, גיר, רדיאטור וכו’, מומלץ בחום להשתמש אך ורק ברכיבים איכותיים במיוחד.

החלפת מנוע ליונדאי i30

החלפת מנוע ליונדאי i30 אפשר לבצע בשתי דרכים: עם מנוע שפורק ממכונית דומה בארץ או עם מנוע שיובא לישראל. האפשרות הטובה יותר היא זו השנייה, וזאת מפני שהאקלים בארץ גורם לשחיקה רבה יותר של כל מנוע. חברת שלמה נאור מייבאת לישראל את כל הגרסאות של מנוע ליונדאי i30 ובודקת היטב כל מנוע כדי לוודא שהוא תקין לחלוטין. בדיקה יסודית נוספת מתבצעת על-ידי צוות מקצועי ועתיר ניסיון לפני שהמנוע מועבר ללקוח – כך שבעל היונדאי שברכבו יותקן המנוע יוכל לנהוג בראש שקט וליהנות מהביצועים המוצלחים שהמכונית הקוריאנית יודעת לספק.

חלקי חילוף ליונדאי i30

חברת שלמה נאור משווקת עוד חלפים ליונדאי i30 ובהם גיר לרכב מסוג זה, רדיאטור, מגדש טורבו, אלטרנטור ועוד. גם חלקי החילוף נבחנים באמצעות ציוד מתקדם ועל בסיס ידע מקצועי נרחב, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאיכותם גבוהה.

מנוע ליונדאי I30
5 (100%) 3 votes