מנוע ליונדאי סונטה

הסונטה היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. הדור הראשון שלה הושק כבר ב-1999 והוצע עם מספר מנועים אפשריים – בנפח 2 ליטר, 2.5 ליטר ו-2.7 ליטר, הדור השני הגיע ב-2006 ואפשר בחירה בין מנוע 2.4 ליטר למנוע 3.5 ליטר, וב-2014 הציגה יצרנית הרכב הקוריאנית דור חדש והיברידי שכולל גם מנוע בנזין (2 ליטר, 154 כוחות סוס) וגם מנוע חשמלי עם 51 כוחות סוס. שילוב המנועים מוביל להספק של 193 כוחות סוס ומומנט מרבי של 34 קג”מ כבר מ-1850 סיבובים לדקה. על-מנת ליהנות מביצועים איכותיים לאורך שנים רבות, חשוב לטפל בתשומת לב בסונטה ובמיוחד להשתמש בחלקי חילוף מובחרים.

החלפת מנוע ליונדאי סונטה

כל החלפת מנוע ליונדאי סונטה מחייבת בחירה חשובה – בין מנוע שפורק בישראל לבין מנוע מיובא. האופציה השניה עדיפה בהרבה בגלל קצב השחיקה המהיר שמייצר האקלים בארץ, ובפרט מומלצים המנועים שמייבאת חברת שלמה נאור. אנחנו מספקים מנועים לכל הגרסאות של יונדאי סונטה ותמיד עם קילומטראז’ מינימלי ואחרי בדיקות יסודיות וקפדניות. למעשה הבדיקות מבוצעות פעמיים, גם כשהמנוע מתקבל אצלנו וגם לפני שהוא מועבר ללקוח. בהתאם בעל הסונטה יכול להיות סמוך ובטוח שהרכב שלו יחזור לספק חוויית נהיגה משובחת במיוחד, ויעשה זאת גם בטווח הארוך.

חלקי חילוף ליונדאי סונטה

גם חלקי חילוף ליונדאי סונטה כמו רדיאטור, גיר או אלטרנטור תוכלו למצוא אצלנו – וגם הם יהיו האיכותיים ביותר שיש בזכות הבקיאות של אנשי המקצוע שלנו, הניסיון העשיר והאחריות הרבה שבה אנחנו מתייחסים לכל רכיב ורכיב.

מנוע ליונדאי סונטה
4.3 (86.67%) 3 votes