מנוע ליונדאי סנטה פה

יונדאי סנטה פה הוא קרוסאובר מרווח שמתאים למשפחות גדולות. עם מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר ו-192 כוחות סוס או מנוע דיזל בנפח של 2.2 ליטר ו-200 כוחות סוס, הסנטה פה מפיק ביצועים מרשימים מאוד. על-מנת ליהנות מהם לאורך שנים רבות מומלץ כמובן לתחזק את הסנטה פה באופן מושקע, ובמיוחד לבצע תיקונים הכרחיים אך ורק בעזרת חלפים איכותיים. במיוחד כך הדבר כשעל הפרק החלפת מנוע.

החלפת מנוע ליונדאי סנטה פה

החלפת מנוע ליונדאי סנטה פה מציבה בפני בעל הרכב בחירה שמחייבת אחריות רבה: הרכבת מנוע מדגם דומה שפורק כאן בארץ או הרכבת מנוע מיובא. נקודת המוצא של שני סוגי המנועים, כמו של כל המנועים שמייצרת החברה הקוריאנית, זהה כמובן – אבל בגלל האקלים הקשה בארץ מומלצת אופציית היבוא שמובילה למנוע במצב טוב יותר. קבוצת שלמה נאור משווקת מנועים מיובאים בעלי קילומטראז’ נמוך והתאמה מלאה לכל תת מודל של סנטה פה. המנועים נבדקים פעמיים על-ידי אנשי המקצוע עתירי הניסיון שלנו, שהם גם בעלי ידע כללי רחב היקף בתחום הרכב וגם בקיאות ספציפית לגבי דגמי יונדאי – גם במועד ההגעה לארץ וגם במועד המסירה לכל לקוח.

חלקי חילוף ליונדאי סנטה פה

עוד חלפים ליונדאי סנטה פה שתוכלו למצוא אצלנו, ולדעת בוודאות שהם באיכות גבוהה במיוחד, הם גיר, רדיאטור, מגדש טורבו, סטרטר ועוד. חלקי החילוף החשובים הנ”ל נבחנים גם הם בפרוטוקולים מפורטים ומחמירים כדי שכל אדם שהם מותקנים ברכבו יוכל לסמוך עליהם בעיניים עצומות.

מנוע ליונדאי סנטה פה
5 (100%) 2 votes