מנוע לטויוטה קורולה

טיוטה קורולה היא אחת המכוניות המשפחתיות הפופולריות ביותר בכל הזמנים. היא אמינה, פרקטית להפליא ושומרת על הערך לאורך שנים רבות. עם מנוע בנפח 1.6 ליטר ו-132 כוחות סוס היא מצליחה לייצר ביצועים מוצלחים, וכדי לשמר אותם חשוב מאוד להקפיד להתנהל לפי כל הוראות יצרנית הרכב היפנית. בפרט חובה להשתמש בחלפים איכותיים בכל פעם שנדרש תיקון, וכמובן שכלל זה תקף שבעתיים כשעל הפרק החלפת מנוע לטויוטה קורולה.

החלפת מנוע לטויוטה קורולה

כשנדרש מנוע חדש לטויוטה קורולה ההמלצה היא להשתמש רק במנוע מיובא. הסיבה לכך היא שהמנועים שמפורקים מרכבים שנעו על כבישי הארץ עלולים להיות שחוקים מאוד עקב האקלים הישראלי. קבוצת שלמה נאור מייבאת מנועים לטויוטה קורולה שמתאפיינים בקילומטראז’ נמוך וברמת איכות גבוהה – שנבחנת בקפידה על-ידי אנשי המקצוע המנוסים. הבדיקות השונות (וביניהן שברים, מעברים וקומפרסיה) מתבצעות גם כשהמנועים מגיעים לחברה וגם לפני שכל אחד מהם נמסר לעוד לקוח מרוצה.

חלקי חילוף לטויוטה קורולה

הניסיון הרב של הצוות המקצועי של שלמה נאור, הן בתחום הרכב באופן כללי והן ספציפית לגבי טויוטה קורולה, מבטיח שגם חלקי חילוף אחרים למשפחתית האהובה יהיו איכותיים וללא פשרות – גיר לרכב זה, רדיאטור, מגדש טורבו, אלטרנטור ועוד. בהתאם כל תיקון שמבוסס על החלפים הנ”ל מבטיח לבעל הרכב ראש שקט ונהיגה בטוחה ומהנה לאורך זמן.

מנוע לטויוטה קורולה
4.7 (93.33%) 3 votes