מנוע מרצדס ספרינטר

מרצדס ספרינטר הוא רכב הובלות אמין מאוד, בטיחותי להפליא ויעיל במיוחד – ובמילה אחת: מרצדס. למעשה ישנו מגוון רחב של תת-מודלים של דגם זה, וכולם מייצגים בכבוד רב את רף האיכות הגרמנית הגבוה. אחד המרכיבים העיקריים במוניטין של הספרינטר הוא המנוע, שגם הוא משקף כמובן את היכולות הגבוהות של חברת הרכב הגרמנית. על-מנת להפיק מקסימום תועלת ממרצדס ספרינטר לאורך שנים רבות, נדרשת שגרת טיפולים מוקפדת ובפרט שימוש בחלקי חילוף איכותיים.

החלפת מנוע למרצדס ספרינטר

כשהתיקון הנדרש הוא החלפת מנוע למרצדס ספרינטר, יש שתי אפשרויות – הרכבת מנוע שפורק כאן בארץ או הרכבה של מנוע מיובא. על-מנת להבטיח מקסימום ביצועים לאורך שנים רבות, ההמלצה היא על האופציה השנייה, וזאת משום שהאקלים הישראלי אינו ידידותי למנועים, וזאת בלשון המעטה. חברת שלמה נאור מייבאת לארץ מנועים עם קילומטראז’ מינימלי ובאיכות מוקפדת במיוחד. כל מנוע נבדק בקפידה – בין השאר בדיקות מעברים, שברים וקומפרסיה – על-ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום הרכב ומומחיות ספציפית למרצדס. בדרך זו הלקוח שברכבו מותקן המנוע ייהנה מהרמה הגבוהה של מרצדס ספרינטר גם לטווח ארוך.

חלקי חילוף למרצדס ספרינטר

קבוצת שלמה נאור מספקת גם חלקי חילוף למרצדס ספרינטר ובפרט גיר לרכב זה, רדיאטור, אלטרנטור ועוד. גם חלקי החילוף נבדקים ביסודיות בעזרת ציוד משוכלל, ומבטיחים ראש שקט לכל הנהגים שמשתמשים בהם.

מנוע למרצדס ספרינטר
5 (100%) 1 vote