מנוע לטויוטה לאנד קרוזר

הלאנד קרוזר הוא אחד מרכבי השטח הטובים ביותר שיש. טויוטה מציעה אותו במספר גרסאות, שלכולן רמת עבירות גבוהה מאוד ובפרט מצטיינים כלי רכב אלה בשטחים קשים וטכניים. המנוע של הטויוטה לאנד קרוזר הוא מנוע דיזל בנפח 2.8 ליטר עם 177 כוחות סוס, ובאופן טבעי הוא אחד המרכיבים העיקריים ביכולות המרשימות של הרכב. בכל מצב שבו ישנה בעיה במנוע שמחייבת תיקון או החלפה, חובה להקפיד על איכות החלפים, כדי שבעל הרכב יוכל להמשיך ולהפיק ממנו את מלוא התועלת האפשרית.

החלפת מנוע לטויוטה לאנד קרוזר

במצבים שבהם התיקון ההכרחי הוא החלפת מנוע לטויוטה לאנד קרוזר, ההמלצה החד-משמעית היא להשתמש במנוע שמיובא לארץ ולא כזה שפורק מרכב “ישראלי”. כמובן שכל מנוע שמייצרת טויוטה מתחיל את חייו באותה נקודת מוצא בדיוק, אבל תנאי האקלים כאן גורמים לקצב שחיקה מהיר, ועל כן ההמלצה. קבוצת שלמה נאור מספקת מנועים מייבוא עם קילומטראז’ נמוך ואחרי בדיקות מעמיקות – כל מנוע לטויוטה לאנד קרוזר נבחן פעם אחת כשהוא מגיע לחברה ועוד פעם לפני שהוא נמסר ללקוח, וזאת כדי לוודא שהאיכות היא ללא פשרות.

חלקי חילוף לטויטה לאנד קרוזר

קבוצת שלמה נאור מציעה גם חלקי חילוף לטויוטה לאנד קרוזר ובהם גיר לרכב, רדיאטור, אלטרנטור ועוד. כמו המנועים, גם החלפים מתאפיינים ברמה גבוהה ונבחנים בקפידה על-ידי אנשי המקצוע המיומנים ועתירי הניסיון שלנו.

מנוע לטויוטה לאנד קרוזר
5 (100%) 2 votes