מנוע לטויוטה היילקס

טויוטה היילקס הוא טנדר קשוח עם ביצועים שהפכו אותו לשם דבר בכל רחבי העולם. מנוע לטויוטה היילקס הוא בעל 150 כוחות סוס ונפח מנוע של 2.4 ליטר, ובאופן טבעי יש לו חלק נכבד בהפיכת הפיק אפ למה שהוא, רכב פופולרי במיוחד גם למטרות עבודה וגם לנסיעות בשטח. כדי ליהנות ממנו לאורך שנים רבות, חשוב להקפיד על תחזוקה בהתאם לכל הנחיות יצרנית הרכב היפנית, ובפרט להשתמש בחלקי החילוף האיכותיים ביותר שיש בכל תיקון מנוע.

החלפת מנוע לטויוטה היילקס

כשיש צורך לבצע החלפת מנוע ההמלצה החד משמעית של כל אנשי המקצוע היא להתקין ברכב אך ורק מנוע מייבוא. הסיבה לכך היא שמנועים שפורקו מטויוטות שנסעו בכבישי הארץ סובלים משחיקה מואצת עקב תנאי האקלים בישראל, בעוד המנועים מרכבי היילקס מחו”ל נשמרים טוב יותר. קבוצת שלמה נאור מתמחה ב- ייבוא מנועים מחו"ל לטויוטה היילקס – מנועים בעלי קילומטראז’ נמוך במיוחד ובמצב מעולה. כדי לוודא זאת מתבצעות בדיקות קומפרסיה, מעברים ושברים כשהמנועים מתקבלים בחברה, וכל אחד נבחן היטב שוב לקראת המסירה ללקוח.

חלקי חילוף לטויטה היילקס

קבוצת שלמה נאור משווקת גם חלקי חילוף לטויוטה היילקס – גיר לרכב זה, רדיאטור, סטרטר ועוד. בדומה למנועים, גם חלפים אלה נבחנים ביסודיות על-ידי אנשי המקצוע עתירי הניסיון שלנו לפני מסירתם ללקוחות, כך שתוכלו לדעת בוודאות שמדובר בפריטים איכותיים שיבצעו את המוטל עליהם במשך שנים רבות.

מנוע לטויוטה היילקס
3.4 (68%) 5 votes