מנוע לטויוטה ויגו

טויוטה ויגו, או בשמו המלא טויוטה היילקס ויגו, הוא פיק אפ פופולרי ומוצלח. הטנדר העוצמתי מגיע עם מנוע בנפח 2.4 ליטר והספק של 150 כוחות סוס ומציע ביצועים מרשימים וחוסן רב. כדי לשמר את היכולות הגבוהות לטווח הארוך חשוב מאוד להקפיד על שגרת תחזוקה נאותה, ובפרט לבצע תיקונים נדרשים עם חלקי חילוף איכותיים וללא כל פשרות. הדגש הנ”ל רלוונטי במיוחד לתיקונים משמעותיים כמו החלפת מנוע לטויוטה ויגו או כאלה שמחייבים חלפים כמו רדיאטור או גיר.

החלפת מנוע לטויוטה ויגו

במקרים שבהם חובה לבצע החלפת מנוע לטויוטה ויגו, ישנן שתי אפשרויות – להשתמש במנוע שפורק כאן בארץ, או במנוע מיובא. מי שבוחר באפשרות הראשונה לוקח סיכון מסוים, ובלתי מבוטל, שכן תנאי האקלים בישראל וגם חוסר ההקפדה של חלק מהנהגים על שגרת הטיפולים המומלצת גורמים לכך שהמנועים לא יהיו תמיד במצב אידיאלי. לעומת זאת מנועים מייבוא, ובפרט אלה שמביאה ארצה קבוצת שלמה נאור, שמורים היטב ובנוסף נבדקים על-ידינו באופן קפדני. בדיקה קפדנית נוספת מתבצעת לפני שהמנוע נמסר ללקוח, כך שלנהג הטויוטה ויגו מובטחים הביצועים המרשימים שהתרגל אליהם.

חלקי חילוף לטויוטה ויגו

קבוצת שלמה נאור מספקת גם חלקי חילוף לטויוטה ויגו, ובפרט רדיאטור, גיר לרכב זה, סטרטר ועוד. כמו המנועים, גם חלקי החילוף נבחנים באופן יסודי על-ידי אנשי המקצוע המנוסים ובאמצעות ציוד משוכלל, כך שבעל הרכב שברכבו הם מותקנים יוכל לנסוע בראש שקט ובידיעה שמדובר ברכיבים שישרתו אותו לאורך שנים רבות.

מנוע לטויוטה ויגו
5 (100%) 3 votes