מנוע למאזדה 3

מאזדה 3 היא אחד מכלי הרכב הפופולריים ביותר בארץ. מאז שהחליפה את הדגם המשפחתי הקודם של החברה היפנית, הלנטיס, היו גם לא מעט שנים שבהן ה-3 ניצבה בראש טבלת המכירות. אחד מסודות ההצלחה של המכונית שבסוף 2018 הוצג כבר הדור הרביעי שלה הוא המנוע, וליתר דיוק המנועים – שמגיעים בנפחים של 1.5 ליטר ו-2 ליטר. מומלץ בחום לשמור היטב על המנוע של מאזדה 3, להקפיד על שגרת טיפולים בזמן ואם נדרשת החלפת מנוע – לבחור מנוע מייבוא.

החלפת מנוע למאזדה 3

החלפת מנוע למאזדה 3 עם מנוע מרכב שפורק כאן בארץ חושפת את בעל הרכב לסיכון מסוים, שכן האקלים הישראלי גורם לשחיקה מהירה למדי של מנועים. מנוע מיבוא, לעומת זאת, ובפרט כזה שיובא לארץ על-ידי קבוצת שלמה נאור, מבטיח שנים רבות של נחת מהמכונית המשתלמת. כל המנועים שמוצעים על-ידי שלמה נאור הם בעלי קילומטראז’ נמוך ובנוסף נבחנים בקפידה גם כשהם מגיעים לחברה וגם כשהם נמסרים ללקוח. הבדיקות המקיפות כוללות שברים, קומפרסיה ומעברים, וגם לניסיון הרב של אנשי המקצוע שלנו תרומה משמעותית לכך שבעל הרכב יוכל לנהוג בו בראש שקט לגמרי.

חלקי חילוף למאזדה 3

קבוצת שלמה נאור מציעה גם חלקי חילוף למאזדה 3 – מגדש טורבו, גיר, סטרטר, אלטרנטור, רדיאטור ועוד. כמו המנועים, גם החלפים לדגם המוצלח נבדקים היטב על-ידי הצוות המיומן ומשווקים רק כשאין ספק שהם תקינים לחלוטין וישרתו היטב את המנוע של המאזדה 3.

מנוע למאזדה 3
3.2 (63.33%) 6 votes