מנוע למזדה 6

מזדה 6 היא מכונית מנהלים מעוצבת ומהנה. הדגם העדכני של הרכב הפופולרי, שהוצג ב-2018, כולל לראשונה מנוע עם מגדש טורבו שמייצר הספק של 250 כוחות סוס ומומנט מקסימלי של 42.8 קג”מ. נפח מנוע הטורבו, שנלקח מה-CX-9, רכב הפנאי המרשים של החברה היפנית, הוא 2.5 ליטר ועוד כדאי לדעת שמגדש הטורבו מתאפיין בלחץ דינמי כך שהנהג לא ירגיש השהיה כשהגדישה נכנסת לפעולה. גם תת הדגמים הקודמים של המזדה 6 כוללים מנוע איכותי מאוד, ועל כן ההמלצה לכל בעלי רכב זה היא להקפיד על תחזוקה נאותה. בפרט חשוב לשמור על המנוע, ואם יש צורך בהחלפתו כדאי להתקין מנוע מייבוא.

החלפת מנוע למזדה 6

החלפת מנוע למזדה 6 אפשרית בשתי דרכים – עם מנוע מיובא ועם מנוע שפורק בארץ. ההמלצה על האופציה הראשונה היא בגלל שהאקלים הישראלי גורם לשחיקה מהירה מאוד של המנועים. המנועים למזדה 6 שקבוצת שלמה נאור מייבאת לישראל מתאפיינים בקילומטראז’ נמוך ובאיכות גבוהה. הם נבדקים בקפידה כשהם מגיעים לארץ, ואז שוב לפני מסירתם ללקוחות – באמצעות ציוד מתקדם ועל בסיס הניסיון רחב ההיקף של הצוות המקצועי שלנו.

חלקי חילוף למזדה 6

גם חלקי חילוף למזדה 6 ברמת איכות גבוהה ולאחר בדיקות מחמירות תוכלו למצוא אצלנו. בין השאר אנחנו מציעים גירים לגרסאות השונות של רכב המנהלים, אלטרנטורים, רדיאטורים, סטרטרים ועוד – כל מה שצריך כדי להבטיח ביצועים מרשימים לאורך זמן.

מנוע למאזדה 6
5 (100%) 2 votes