מנוע למזדה BT50

מזדה BT50 הוא טנדר אמין ויעיל במיוחד. למעשה מדובר בשני דגמים, האחד עם מנוע 2.5 ליטר ו-143 כוחות סוס, והשני עם מנוע בנפח 3 ליטר ו-156 כוחות סוס, ושניהם הם כלי רכב שיודעים לבצע את המוטל עליהם בכל מצב ובאופן מיטבי. מאפיינים נוספים של מנוע למזדה BT50 הם 16 שסתומים, מגדש טורבו עם גיאומטריה משתנה וכמו כן הזרקת מסילה משותפת. כדי שניתן יהיה להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהטנדר, חשוב להקפיד על תחזוקה נאותה ובפרט טיפולים שמבוססים על חלקי חילוף איכותיים בלבד.

החלפת מנוע למזדה BT50

החלפת מנוע למזדה BT50 היא פעולה שחובה לבצע עם מלוא תשומת הלב כדי שבעלי הרכב יוכלו להמשיך וליהנות ממנו במשך עוד שנים רבות. במיוחד מומלץ להתקין בטנדר מנוע מייבוא ולא כזה שכבר נשחק עקב האקלים בישראל. קבוצת שלמה נאור מספקת מנועים מיובאים עם קילומטראז’ נמוך גם לדגם זה של יצרנית הרכב היפנית הפופולרית, ועוד כדאי לדעת שכל המנועים נבדקים ביסודיות על בסיס פרוטוקול מפורט פעמיים – הן במועד ההגעה לישראל והן במועד המסירה ללקוח.

חלקי חילוף למזדה BT50

לא רק החלפת מנוע: גם כשנוצר צורך בחלקי חילוף אחרים למזדה BT50, מומלץ לפנות לשלמה נאור. בין השאר תוכלו למצוא אצלנו גיר לרכב זה, רדיאטור, אלטרנטור, מגדש טורבו ועוד. כל החלפים למזדה BT50 נבחנים ב-7 עיניים על-ידי אנשי המקצוע עתירי הניסיון שלנו.

מנוע למאזדה BT50
5 (100%) 2 votes