חלקי חילוף למשאית איווקו

חלקי חילוף למשאית איווקו

איווקו, מותג הרכב האיטלקי החזק, פופולרי מאוד גם בארץ. לצד רכבי הובלה, רכבי הובלות ורכבי שירות, נוסעים על כבישי הארץ גם דגמים רבים של משאיות איווקו. זהו רכב חזק, אמין ואיכותי, גם כמו שידוע לנהגים ולמובילים מנוסים, אי אפשר בלי חלקי חילוף. אם המשאית שברשותכם זקוקה לתיקון, אם במהלך בדיקה תקופתית עולה כי יש להחליף בלמים, לתקן את הגיר או לבצע כל תיקון אחר, אתם זקוקים לחלפים. חברת שלמה נאור מציגה מגוון רחב של חלפים, שמאפשרים להם להמשיך ולהשתמש במשאית איווקו שלכם עוד ועוד ועוד.

מייבאים חלפים מעולים לאיווקו

אנו גאים לייבוא חלפים עבור המשאיות של אחת החברות הטובות בעולם. מספר פעמים זכתה החברה בתואר "משאית השנה". הדגמים השונים מבוססים על מנועים איכותיים, שכוללים בין היתר הנעת סולר, מנועי דיזל וגם טורבו דיזל וכן הנעה בגז. אנו מכירים בחשיבות השירות שאנו מציעים. שירות שמחייב אותנו להישאר תמיד מצוינים. לא להתפשר, עבור כל אחד מהלקוחות שלנו, בין אם פרטיים ובין אם מוסדיים.

יש לכם משאית ואתם תמיד רוצים להישאר בקבינה כשמתחתכם מנוע יעיל, גיר תקין והכל פועל כהלכה? חברת שלמה נאור מתמחים בייבוא, שיווק, אספקה ומכירה של פתרונות וחלפים לכל הדגמים המובילים של משאיות איווקו. אם יש לכם צי משאיות ורכבי הובלה או שאתם נהגים שבבעלותכם משאית אחת, אצלנו תמצאו את כל הפתרונות הדרושים לכם. אנו מייבאים במיוחד חלפים מעולים, כך שלא תצטרכו להסתפק בפתרונות של פשרה, כגון חלפים מפירוק. ניתן להזמין לא רק חלפים בודדים אלא גם מערכות שלמות. למשל, גיר למשאית איווקו ואף מנוע שלם.

פתרונות לחידוש ושיפוץ משאיות

אנו מסוגלים לספק לכם את חלקי החילוף למשאית שלכם, ולא משנה איזה איווקו, מאיזה שנה, נמצא בבעלותכם. אנו יכולים להציע מכלול מקיף של שירותים, גם מלבד ייבוא חלקי החילוף. למשל, אם אתם קונים משאית מיד שניה, נוכל להחזיר אותה לכשירות מלאה, כדי שתיהנו מרכב שירות או משאית תובלה שגומאת מרחקים כמו חדשה. במוסך שלנו אנשי מקצוע מעולים, אשר מתמחים בהתקנה מנועים ושיפוץ משאיות, באחריות. אם נחוצים לכם פתרונות מהשורה הראשונה ושקט נפשי לכל נסיעה – פנו אלינו והתרשמו מהשירות.

אצלנו גם המחירים תחרותיים

תחזוקה ותפעול של עסקי הובלה, לוגיסטיקה או היסעים אינם עניין לחובבנים. קבוצת שלמה נאור, מציעים חבילת שירות ומכירות ותמיכה, ככל שתצטרכו. ניתן להזמין חלפים. ניתן להזמין גם חלקי חילוף לדגמים נדירים. אפשר להזמין תיקונים ושיפורים. אבל כנהגים מקצועיים ובעסקים, אי אפשר להתקדם מבלי להזכיר גם את המחיר. תוכלו לפנות ולראות בעצמכם, אצלנו, גם המחירים תחרותיים. חלקי חילוף איכותיים, מחסנים יעילים שיודעים לתת לכם את כל השירות והכל, במחיר הוגן, סביר ומאוד תחרותי. הכל לאיווקו שלכם, תחת קורת גג אחת.

אולי יעניין אותך גם:

חלקי חילוף למשאית איווקו
דרגו אותנו