מנוע למשאית מאן

פאר הרכב הגרמני הכבד מוכר היטב גם בארץ. חברת מאן הגרמנית היא אחת מחברות המשאיות, האוטובוסים ורכבי התובלה הגדולות בעולם. קבוצת שלמה נאור גאה לספק לחברות ישראליות ולנהגי משאיות פרטיים שירות חשוב ביותר. אם המנוע מזייף לאורך זמן – זה המקום בו תוכלו להשיג מנוע למשאית מאן. במקום להיטלטל בין תיקונים אין סופיים. ניתן אף לרכוש חלפים, חלקי מנוע וגירים על מנת שתוכלו להמשיך לעבוד, לנסוע ולנהוג בראש שקט. לא משנה מהו המאן שלכם, אנו נוכל לגרום למנוע לעבוד בשבילכם, עוד ועוד.

המשמעות של שיתופי פעולה עם גורמים נבחרים

כפי שחברת מאן מתמחה בייצור משאיות ומנועי משאיות מהחזקים והנמכרים בעולם, קבוצת שלמה נאור מתמחה בטיפול במנועים. לאורך השנים, הן חברת מאן והן קבוצת שלמה נאור מקפידים על שיתופי פעולה גם גורמים נבחרים. לדוגמא, מותג מאן מקיים שיתופים פעולה עם גורמים בענף הרכב, לדוגמת חברת פולקסווגן הידועה בפני עצמה. ובשלמה נאור מקפידים לקיים שיתופי פעולה עם גורמים בחו”ל שמספקים מנועים באיכות מעולה, עבור השוק הישראלי. כן, אנו לא רק מספקים שירותי תיקון ותחזוקה אלא אפילו מספקים מנועים קומפלט. את המנועים אנו מקפידים לייבא באיכות גבוהה ביותר. לפני מסירה ללקוח או לפני התקנה מבצעים לפחות בדיקה כפולה. וזאת, במקביל לבדיקת תקינות גם לאחר ביצוע ההחלפה.

ציינו מספר דגם, קבלו מנוע מתאים

ההתמחות של קבוצת שלמה נאור מאפשר לך, הנהג, להזמין ולקבל כמעט כל סוג של מנוע, לכל סוג של משאית או רכב מסחרי. לצד המנועים שממתינים במחסנים שלנו, ניתן להזמין מנועים שאותם נוכל לאתר בחו”ל. כל מנועי הייבוא הינם באיכות מיטבית, איכות נסיעה שתאפשר לכם להוציא עוד ביצועים ועוד קילומטרז’, גם אם המשאית כבר לא הכי חדשה שיש. אתם מוזמנים לפנות אלינו, לציין את מספר הדגם ולקבל מנוע מתאים.

עם שלמה נאור, תמיד תגיעו רחוק

מאן TGS, דגם 35 או 41, 33 או 26, או אולי דגם TGM 12 או כל דגם נבחר אחר, לא משנה מהו הדגם מהו השנתון, מנועים למשאיות (של מאן, וגם של יצרנים אחרים) מחכים לכם בשלמה נאור. גם אתם מוזמנים לפנות אלינו, ממש כמו הנהגים הוותיקים שאנו מלווים אותם. אם רכשתם משאית יד שניה במחיר מצחיק, סביר להניח שהמנוע לא ממש חדש, לא ממש להיט. תנו למקצוענים שלנו לבדוק ולראות. נוכל להתאים את המנוע הנכון, שייקח אתכם רחוק!

חברת מאן משווקת בארץ שלל משאיות, בשלל תצורות ומשקלים. יש לכם משאית מאן 12 טון? רכשתם לפני מספר שנים משאית מאן של מעל 30 טון? זה ממש לא משנה, אם אתם צריכים מנוע או חלפים, גיר או שירות תיקונים, שלמה נאור עומדים לרשותכם. מייבאים, מספקים, מרכיבים, עם אחריות ועם מיומנות ושירות. תמיד זמינים!

מנוע למשאית מאן
4.9 (98%) 10 votes