מנועים למשאיות מסוג מיציבושי

חברת מיצובישי הידועה מייצרת משאיות פופולריות, מזה שנים. בארץ, מבוקשות מאוד המשאיות מדגמי מיצובישי פוסו (משווקים כמה דגמים וכמה דגמים). המדובר במשאיות קלות או בינונית, המוצעות בתצורות שונות, מגוון קבינות ומנועים בשלל נפחים.

במידה ואתם הבעלים הגאים של משאית אחת או יותר של חברת מיצובישי, כזאת שגמאה אין ספור קילומטרים, מגיע הרגע שבו המנוע מתחיל לזייף. אם אתם מבחינים שתכיפות הטיפולים במוסך הולכת ועולה, את זקוקים למנוע אחר. קבוצת שלמה נאור מייבאים ארצה מגוון רחב של מנועים, לרבות של רכבים כבדים ומשאיות. לכל משאית של מיצובישי מחכה במחסן החברה מנוע איכותי מייבוא בלבד (לא מנועים ישנים מפירוק). ניתן גם להזמין במוסך שלמה נאור טיפולים, החלפת חלקים, טיפולי גירים או החלפת מנוע בשלימותו.

מתמחים גם באיתור מנועים בחו”ל, למשאיות נדירות

הגרסה החדשה ביותר של משאית מיצובישי המיובאת לארץ כוללת מנוע היברידי משובח. שילוב של מנוע דיזל ומנוע חשמלי מעניק ביצועים בהחלט טובים. אבל גם מנוע מסוג זה לא חי לנצח. בוודאי שלא במשאית שעוברת עוד ועוד קילומטרים עמוסה במטען, סחורות וציוד. לכל דגם של משאית מבית מיצובישי, גם אם אתם רוכשים משאית יד שניה בעל מנוע מיושן או כזה שלא תוחזק היטב, תוכלו לייעל את הביצועים לאין ערוך בעזרת מנוע חלופי – מייבוא.

חברת שלמה נאור מחזיקה מלאי של מנועים קיימים. וגם אם במקרה המנוע לא קיים במלאי, תמיד אפשר למצוא מענה ראוי. לפי בקשת לקוח, יכולים לייבא במיוחד את המנוע, למשאית בכל דגם רצוי. קשרי החברה עם ספקים נבחרים בחו”ל מאפשרים למצוא מנועים בעלי קילומטרז’ נמוך, שטופלו בצורה הטובה ביותר.

רשמו לפניכם: על בסיס ניסיון מצטבר, מתמחים בחברה גם באיתור מנועים בחו”ל, למשאיות מיצובישי ישנות ואף נדירות. החלפת מנוע או שיפוץ מדוקדק של המנוע יכולים לאפשר את המשך העבודה עם המשאית. לא צריך להיכנס להוצאות יקרות או טרחה, בחיפוש אחר משאית חלופית.

כל המנועים למשאיות מיצובישי נבדקים לפני ההתקנה

למיצובישי שלל סוגי מנועים ומשאיות. בין המשאיות ניתן למצוא כאלה שמצוידות בהנעה 2 על 4 וכן כאלה שמצוידות בהנעה 4 על 4. הגרסאות העדכניות מוצעות בארץ בין היתר במנועים בעלי 150 כוחות סוס ואף למעלה מזה, בהתאם לכושר העמסה ונתונים נוספים. לכך ניתן להוסיף את הדגמים הוותיקים שעדיין נוסעים בכבישי הארץ, עמוסי מטען שנאמד בטונות רבות לכל הובלה.

קבוצת שלמה נאור מתמחים לא רק בייבוא והתקנת מנועים. אפשרי טיפולי גירים. והלקוחות נהנים משירות כולל ומקצועיות גבוהה. כל מנוע, לכל משאית, נבדק יותר מפעם אחר לפני הרכבתו. הביצועים מאומתים והלקוח מקבל אחריות על העבודה ועל הביצועים. הכל כדי שתוכלו להמשיך לעבוד, עם כמה שפחות טיפולים מעבר לתחזוקה שוטפת.

על מנועים למשאיות מיצובישי אסור להתפשר!

משאית של מיצובישי מהווה כלי עבודה איכותי, ממדרגה ראשונה. בחו”ל, אגב, משווקים גם אוטובוסים המיוצרים תחת מותג המשאיות המצוין, מיצובישי פוסו. יתכן שאתם בעלי צי משאיות הובלה. יתכן שיש לכם משאיות בעלות מרכבים סגורים, מנוע דיזל או היברידי. אך על דבר אחד אסור להתפשר. אסור לוותר על תחזוקת מנוע בשגרה. וכאשר המנוע כבר ישן, מעשן, חורק ומתפקד פחות טוב, את תסתפקו במנוע מפירוק. אלה מנועים שרבים מהם באיכות גרועה מאוד וירודה. אי אפשר לדעת איזו תפוקת עבודה הם יבצעו. פנקו את המשאית הוותיקה והטובה שלכם עם מנוע ייבוא מהשורה הראשונה. תוכלו לקבל ייעוץ ושירות נלווה, לאורך כל הדרך בסדנת הטיפולים. לרשותכם עובדי שלמה נאור המנוסים, בקיאים מאוד במנועים למשאיות.

מנועים למשאיות מסוג מיציבושי
5 (100%) 7 votes