חלפים למשאיות דאף

מותג המשאיות דאף נחשב לאחד הפופולריים והחזקים בארץ. בין היתר, משמשות המשאיות הללו לצרכי חלוקה, להובלות, לנשיאת משאות מכל הסוגים, לוגיסטיקה ועוד. המנועים של הסדרות המתקדמות כדוגמת EURO 6נחשבים לחזקים באופן מיוחד אך גם המנועים היותר וותיקים לא טומנים ידם בצלחת. ובכל זאת, עם הזמן כוחו של המנוע נחלש. יש צורך להחליף רכיבים שונים במשאיות, על מנת לשמור על תפוקת מנוע ועל צריכת דלק נמוכה. בקבוצת שלמה נאור ניתן להשיג חלפים איכותיים ביותר לשלל משאיות ורכב כבד, לרבות דגמי דאף השונים. בנוסף, ניתן להזמין מנועים וגירים עבור מותג זה, שמגיעים מחו"ל. פתרונות ברמה הגבוהה ביותר, לא מפירוק וללא פשרות.

האם ניתן להזמין חלפים לכל סוגי משאיות דאף

היצע המשאיות של חברת דאף רחב ביותר. רכבי התובלה והחלוקה השונים זמינים בתצורות מגוונות ובשלל משקלים. למשל, כיום מאוד פופולרית הסדרה – דאף LF. סדרה זו משווקת בטווח משקלים רחב של 7 טון עד לקרוב ב-20 טון. זאת במקביל לדגמים הגדולים והכבדים במיוחד, CF או XF.

בשלמה נאור מכירים היטב את הדגמים האחרונים וגם את הדגמים הוותיקים ביותר, המטופלים אצלנו לאורך שנים. בעשר ועשרים השנים האחרונות הזמנו וייבאנו ארצה מנועים, גירים ושלל חלפים כמעט לכל סוג המשאיות של דאף. אם קניתם משאית מיד שניה שצריך לתחזק היטב ואפילו אם יש לכם צורך במנוע מושלם, נוכל לספק לכם זאת. אנו לא מספקים מנועים מפירוק שאיכותם אינה מספקת. אנו מקפידים לייבא מנועים של משאיות שתוחזקו ברמה גבוהה במיוחד. כל מנוע וכל גיר נבדק היטב לפני ההתקנה וגם לאחר מכן. מוציאים לכביש משאיות שימשיכו לשרת אתכם, עוד ועוד קילומטרים. עוד ועוד נסיעה.

איך בוחרים חלפים למשאית דאף

את החלפים הדרושים לכם עבור המשאית שברשותכם צריך להתאים לפי המלצות היצרן ולפעול בהתאם להנחיות ולהמלצותיו המשתנות מעת לעת. בחירת החלקים, החלפים והמנועים תתבצע בהתאם לדגם שיש ברשותכם, תוך התחשבות בנפח המנוע וההספק. מנוע או גיר שיתאים למנוע בהספק של פחות מ-300 כוחות סוס לא יתאימו להספקים הגבוהים מזה ב-100 או אפילו 200 כ"ס. ישנם חלפים שיתאימו יותר למשאית עם גורר וחלפים שיתאימו למשאיות קטנות יותר. נהוג להזמין חלפים בהתאם למרכב, לצרכי ההובלה למשקל המשאית כשהיא עמוסה וטעונה.

בחירת החלפים תיעשה בהתאם לדגם, כאשר הדגמים החדשים יותר כוללים למשל את ה-LF ואת ה-CF בתקן יורו 6. עדיין רבים נוהגים על דגמי דאף שתואמים לתקן הקודם יורו 5. אם יש צורך להחליף מנוע, הרי שכדאי לזכור שיש נפחים שונים – למשל מנועים בנפח כ-7 ליטר במשאיות היותר קטנות לעומת מנועים בנפח 11 או 13 ליטר, בדגמים היותר מסיביים וגדולים.

חשוב לשים לב שמלבד סוג המשאית, צריך לבדוק מהו המקור של החלפים. בין היתר, ניתן להשיג חלפים הכי יקרים, שמיוצרים על ידי מפעלי דאף או על ידי מפעלים שקיבלו הרשאה לכך. אפשרות אחרת הינה להשיג חלפים תחליפיים, שמיוצרים על ידי מפעל בהתאמה כזאת או אחרת למשאיות השונות. אלו חלפים פחות יקרים אך לא רק המחיר משחק תפקיד מרכזי. חשוב לוודא כי החלפים הינם באיכות גבוהה, ללא פשרות. אפשר בהחלט למצוא את שביל הזהב באיכות וגם במחיר. בשלמה נאור מקפידים להעניק את השירות הטוב ביותר, עם פתרונות, מנועים, גירים וחלפים ברמה גבוהה. נוכל לסייע לכם בבחירת החלפים. איכות ותמורה גבוהה ביחס לעלות שאתם מחפשים.

אילו כוחות סוס נמצאים מתחת למכסה המנוע של דאף

טווח המשקלים של משאיות דף רחב ביותר. למשל, משאיות קטנות בנות כ7 – 9 טון וגם משאיות בינוניות, ששוקלות 19 טון. כמו כן, משאיות כבדות ששוקלות 20 טון ואף יותר מכפול מזה (מעל 40 טון!). אבל מלבד משקל המשאיות, בתחזוקה וחלפים שנועדו לחדש את המנוע יש משמעות גם למומנט ולכוחות הסוס. משאיות קלות של דאף יכולות להיות בעלות 200 עד 300 כוחות סוס ויותר. לעומת זאת, המשאיות הכבדות יותר מצוידות במנועים הרבה יותר חזקים. למשל, 400 כוחות סוס, 440 כוחות סוס ואף למעלה מ-500 כוחות סוס. לא משנה עד כמה משאית דאף שלכם חזקה או זריזה, אם נחוץ לכם מנוע או גיר, בשלמה נאור תקבלו שירות VIP. אנו מסוגלים לייבא ארצה מנועים, גירים ואת מיטב החלפים, בדיוק לרכב החלוקה או למשאית התובלה שלכם.

יותר ביצועים, פחות רעש

בשנים האחרונות עברו הדגמים המובילים של דאף מקצרה שיפורים. בין היתר, היתווספו למנועים מרכיבים שמקררים היטב את המנוע גם בזמן נהיגה מאומצת וכן מאפשרים נסיעה יותר חלקה ויותר חסכונית.

על פי נתוני היצרן, הביצועים הגבוהים של הדגמים הכי חדשים אמורים להמשיך להישמר כאלה, גם לאחר שהקילומטרז' מורה על יותר מחצי מיליון קילומטרים! אך ללא ספק, תחזוקה שוטפת טובה, כולל שימוש בשמני מנוע ייעודיים למשאיות מאריכים עוד את אורך החיים ומשפרים את הביצועים. כל זאת, תוך הפעלה יותר שקטה ויותר משובחת.

טיפים גדולים לתחזוקת המשאית

מומחי הרכב מקבוצת שלמה נאור ממליצים לכל נהג משאית להשקיע בתחזוקה נכונה ושוטפת. אפילו צעדים קטנים אך מתמשכים, משמעותם תפוקה מכסימלית, לאורך זמן (וגם פחות שחיקה למנוע).

  • רק שמנים באיכות מיטבית – כדאי להשתמש בשמנים למנוע באיכות הגבוהה ביותר, על מנת להגן ולשמור על כל החלקים הנעים, בוכנות, זיזים וכל היתר.
  • ניפוח צמיגים במקום ניפוח הוצאות – צמיגים בלחץ מתאים (לפי מפרט היצרן) מורידים את צריכת הדלק ומאפשרים למנוע ולגיר להמשיך הלאה עם פחות להתאמץ.
  • שימו לב לרעשים שלא מוכרים לכם – אם ישנם שינויים בקולות שמפיק המנוע לאורך הנסיעה וגם בהחלפת הילוכים, כדאי לבדוק את העניין בהקדם.
  • טיפולים לפי הוראות היצרן, לא פחות – דעו תמיד בכל כמה זמן נחוץ לבצע טיפול תחזוקה למרכב, למנוע, לגיר וכדומה. במידה והמשאית מרבה לנסוע בתנאים קשים (שיפועים, העמסה מקסימלית וכדומה), גם הקדמת הטיפולים עשויה להידרש.
  • באם המנוע או הגיר הנוכחי נדרשים לתחזוקה ותיקונים בתדירות מאוד גבוהה, יתכן שזה הזמן להזמין חלפים איכותיים מייבוא.

בשלמה נאור ניתן להזמין מנועים וגירים וכן ניתן לקבל שירות במוסכי החברה. טיפול ברמה גבוה ומחירים נוחים, לרשות הלקוחות מעל 20 שנה ברציפות.

אולי יעניין אותך גם

חלפים למשאיות דאף
5 (100%) 1 vote