מיצובישי פגארו

מיצובישי פאגר’ו הגיעה לישראל ב-1995 ומאז מפגין הרכב נוכחות מובהקת גם בכבישים וגם בשטח. ב-2018 הויעה החברה שמייבאת לארץ את רכבי החברה היפנית הפופולרית כי תפסיק להביא אותו – אולם גם כך עדיין ישנם בישראל כמה אלפי רכבי שטח מדגם זה.

תת הדגמים השונים של הפאג’רו הוצעו עם מגוון מנועים, חלקם בנזין (למשל גרסת GDI עם 3.5 ליטר, 202 כוחות סוס, 33 קג”מ ו-6 שסתומים) וחלקם דיזל (למשל מנוע טורבו דיזל 3200 סמ”ק). המנועים של רכב השטח שמפגין ביצועים איכותיים גם בכבישים מתאפיינים באמינות גבוהה, אולם גם הם כמובן עלולים לשבוק ובמקרים אלה הפתרון הוא כמובן החלפת מנוע.

החלפת מנוע למיצובישי פאג’רו

החלפת מנוע למיצובישי פאג’רו מציבה בחירה בין מנוע שפורק מרכב שטח מקומי לבין מנוע מיובא. מאחר שקצב השחיקה של מנועי הפאג’רו בישראל גבוה בהשוואה למדינות אחרות ברחבי העולם, ההמלצה היא להעדיף מנוע מייבוא – ובפרט אם זהו מנוע שמציעה קבוצת שלמה נאור. אנשי המקצוע שלנו בוחנים בשבע עיניים ובעזרת ציוד מקצועי כל מנוע ומנוע שמגיע לחברה, ואז מעבירים אותו סדרת בדיקות נוספת לפני המסירה ללקוח – כל מה שצריך כדי שהנהג שמקבל את המנוע יוכל להפיק ממנו מקסימום תועלת במשך שנים רבות.

סוגי מנועים לדגם מיצובישי פאג'רו

הדגם הוצע לאורך השנים עם כמה סוגי מנועים, שמהווים חלק בלתי נפרד מחוויית הנהיגה והביצועים הגבוהים של הפאג'רו.
בין הדגמים הנפוצים ניתן למצוא:

  • מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר – גרסת GDI עם הספק של 202 כוחות סוס, מומנט מרשים של 33 קג"מ ו-6 שסתומים, המתאימה לנהגים המחפשים שילוב של עוצמה ונוחות.

  • מנוע טורבו דיזל 3.2 ליטר (3200 סמ"ק) – מנוע נפוץ מאוד בזירת השטח, בזכות יכולת התמודדות עם עומסים וצריכת דלק נוחה יחסית.

למרות האמינות הגבוהה שמאפיינת את רכבי מיצובישי בכלל ואת הפאג'רו בפרט, מנוע למיצובישי פאג'רו עלול עם הזמן להישחק – בעיקר בשל תנאי השטח הקשים והאקלים החם בישראל – ולכן ישנם מקרים שבהם נדרשת החלפת מנוע.

מנוע למיצובישי פאג'רו – היתרונות של מנוע מייבוא

למרות שניתן למצוא בישראל מנועים מקוריים שפורקו מרכבים אחרים, ההמלצה שלנו היא לבחור מנוע למיצובישי פאג'רו מייבוא, מכיוון שרכבים אלו שמיובאים מחו"ל עברו לרוב תנאי נהיגה קלים יותר – מה שמבטיח שחיקת מנוע פחותה.

הצוות של קבוצת שלמה נאור מתמחה באספקת מנועים איכותיים למגוון דגמים, ובפרט למיצובישי פאג'רו. כל מנוע עובר תהליך בדיקה קפדני שכולל:

  • בדיקת לחץ ודחיסה

  • סקירה מלאה של רכיבי המנוע

  • אישור תקינות מכנית

  • ניקוי יסודי והתאמה מלאה לרכב הלקוח

חלקי חילוף למיצובישי פאג’רו

קבוצת שלמה נאור מציעה גם חלקי חילוף למיצובישי פאג’רו ובהם אלטרנטורים, סטרטרים, גירים לרכב זה ורדיאטורים – כולם באיכות ללא פשרות בזכות הניסיון הרב והידע העדכני של הצוות המקצועי שלנו.