יצרן מרצדס -שלמה נאור

גיר למרצדס ספרינטר

גיר למרצדס ספרינטר

גרסת המשאית הקלה של מרצדס, הספרינטר, משווקת במבחר ענק של דגמים ואבזורם. בארץ, מוצעים כיום דגמים חדישים של 3.5 טון, 5 טון, משאית חד או דאבל קבינה, גרסת ואן להסעות נוסעים ועוד. דווקא בשל האיכות של הספרינטר, הוא ממשיך לנסוע בארץ גם שנים רבות מאז יצא מפס הייצור. אם ברשותכם מרצדס ספרינטר וותיקה וטובה, אבל הגיר כבר לא מה שהיה, קבוצת שלמה נאור תכניס חיים חדשים בהילוכים. אל תיכנסו להוצאות מיותרות כשאפשר לטפל כמו שצריך, עם חלפי ייבוא מעולים.

אנו מייבאים, מוכרים ומתקינים גירים ומנועים למגוון רכבים מסחריים, מסחריות קלות, משאיות, רכבי הסעות (וגם מכוניות נוסעים ורכבי יוקרה). אנו מספקים אך ורק גירים איכותיים, גם לגרסאות פחות נפוצות של רכבים, לרבות כאלה שהובאו ארצה בייבוא אישי ולא בייבוא המוני. נוהגים על ספרינטר או שיש לכם חברת הסעות או שילוח? לשירותכם, מערך ייבוא ומחסני חלפים מהשורה הראשונה וכן מוסך טיפולים, תחזוקה והתקנות מן הנבחרים ביותר שיש. בזכות הניהול האיכותי, אנו יכולים להציע גם שירות, גם מבחר וגם מחיר מצוין.

ספרינטר, רכב חזק והילוכים חזקים

כמו בגרסאות הוותיקות, שומר הספרינטר על מעמדו כרכב חזק, בעל הילוכים חזקים. הוא מגיע בגרסאות קצרות או ארוכות, סגורות או פתוחות. ממש קשה להאמין שהגרסה הראשונה הושקה בהצלחה כבר בשנת 95. לא רק בארץ ובאירופה הפך הרכב המסחרי ללהיט. בארצות הברית וצפון אמריקה בכלל נקלט הרכב בתחום השילוח והמטענים. מעניין לציין שכיום, נרשם ביקוש ער לדגמים הוותיקים בשוק הרוסי ובמזרח אירופה.

באמצע שנות ה-2000 עבר הספרינטר מתיחת פנים. בדגמים החדשים ניתן למצוא מנועי טורבו דיזל וגיר אוטומטי, בתצורות של משאית, רכב מסחרי, רכבי שילוח ולהסעות. בין הגרסאות החזקות ניתן לציין את אלו בעלות 127 כוח סוס, 148 כוחות סוס, 250 כוחות סוס. מרצדס ספרינטר הנוכחית משווקת בארץ בגרסאות מגוונות, כאשר גם תיבות ההילוכים ניתנות לבחירה. בשלב זה לא קיימים כל הגירים שמוצעים באירופה אולם אפשר לבחור תיבה ידנית או אוטומטית. בשלמה נאור מתמחים בייבוא וטיפול הן בתיבות ידניות של 5 – 6 הילוכים והן בתיבות האוטומטיות (בספרינטר הגיר האוטומטי הינו בן 7 הילוכים).

תוכלו להפיק יותר, גם אם הספרינטר התיישן

תחזוקת הרכב יקרה וחשבתם אולי להחליף מסחרית? לפני שאתם מוציאים כסף רב, לנו ישנו הפתרון בשבילכם. אנו מתמחים בחידוש של רכבים פרטיים או מסחריים, תוך שימוש בחלקים הטובים ביותר, מערך של ייבוא מנועים וגירים מעולים וצוות נבחר של מכונאים, חשמלאי רכב ואנשי מקצוע בכירים.

יש לכם צי של רכבי ספרינטר, וחלק מהם מתחילים להפגין ביצועים פחות טובים? יש לכם משאיות קלות ספירנטר שצריכות מנוע חלופי או גיר? נוהגים על רכבי הסעות של מותג זה, ומרגישים שקצת קשה להחליף הילוכים או שצריכת הדלק פחות אופטימלית? שלמה נאור תוכל להציע לכם מנועי יבוא וגירים מעולים, כדי שתוכלו להפיק יותר גם אם הרכב התיישן. פנו אלינו עם סוג הדגם שלכם ונבדוק האם מנוע או גיר מתאים מצוי כעת במלאי. לפני הצורך, נוכל לבצע למענכם הזמנה מהירה מחו"ל, מהספקים האיכותיים שלנו. כך שלא משנה סוג הרכב או מצבו, תתכוננו להרגיש כמו עם מסחרית או משאית חדשה. נסיעה חלקה, צריכת דלק משופרת ובלי צורך בביקורים נוספים במוסך. שירות ואחריות לכל לקוח.


אולי יעניין אותך גם:

גיר למרצדס ספרינטר
5 (100%) 1 vote