גיר סיטרואן ברלינגו

גיר לסיטרואן ברלינגו

הרבה מאוד שנים משמש סיטרואן ברלינגו כרכב מסחרי יעיל, בעל נוכחות נאה ונוחות נסיעה טובה. כמעט 25 שנה חלפו מאז הושקה לראשונה הברלינגו בחו"ל והטנדר הזה נקלט היטב בארץ. בגרסה האחרונה, המשווקת גם כאן, ניתן למצוא כמה אפשרויות של גיר, הן ידני והן אוטומטי.

אם ברשותכם אחד הדגמים הישנים יותר של ברלינגו ואתם מרגישים שהגיר כבר מזייף, הדברים הללו מיועדים לכם. אם קניתם ברלינגו משומשת או שאתם לא רוצים למכור את הרכב הוותיק שלכם, קבוצת שלמה נאור תוכל לסייע על הצד הטוב ביותר. ברשותנו מגוון רחב של גירים, לכל סוגי הרכבים המסחריים. אנו מייבאים מגוון עצום של מנועי יבוא וגירים, עם אפשרות להתקנה על ידי צוות של מכונאים ואנשי שירות מנוסים במיוחד. לצד מחלקת הייבוא יש לנו מוסך איכותי, המשרת נאמנה דורות של נהגים.

בסוסי עבודה שעובדים הגיר מתעייף יותר

תקלות בגיר של סיטרואן ברלינגו מתבטאות בכמה צורות. נזילות שמן גיר, קושי בהעברת ההילוכים, רעשים לא שגרתיים. לפעמים אפשר לראות שהכניסה להילוך גבוה יותר הולכת קשה או שהרכב לא מתחיל לנסוע כמו שצריך בהילוך נמוך. מה שלא יהיה, אם זו תקלה, אם יש בעיה בהילוכים, אנחנו נוכל לסייע לכם, בכל דגם של ברלינגו שיש ברשותכם.

אנו בשלמה נאור מתמחים בטיפול, שירות וייבוא חלפים, מנועים וגירים לרכבי שטח וטנדרים ושלל רכבים מסחריים ופרטיים. הניסיון שלנו ובוודאי גם הניסיון שלכם מלמד כי ברלינגו וטנדרים דומים לא נועדו לנסיעות מפנקות בלבד. אלה הם סוסי עבודה ובסוסי עבודה, במיוחד בנסיעות עם מטען, המנוע וגם הגיר מתעייפים יותר. וזה בהחלט נכון גם ל"רבי מכר" בשוק הישראלי, שנמכרים יפה גם כחדשות וגם כמשומשות.

קבלנים, שיפוצניקים, אנשי מקצוע, חברות רבות, כל אלה ממשיכים ליהנות מברלינגו כמסחרית קלה, אפילו שנים רבות לאחר הייצור. בצדק לא ממהרים להחליף סוס מנצח שממשיך לספק ביצועים. אבל מה עושים כשהרכב מתחיל להזדקק למוסך לעיתים קרובות יותר ויותר? במקום להוציא הון ועצבים על תיקונים ועוד תיקונים, קחו את עצמכם ואת הרכב המסחרי שלכם בידיים. הגיעו לשלמה נאור ונבדוק את מצב ההילוכים והמערכות הנלוות. נוכל לספק חלופה מצוינת לכל גיר שחוק, להילוכים תקולים. לכל מודל שעדיין נוסע ועדיין משמש אתכם, נוכל להתקין את הגיר שיאפשר לכם להמשיך לנסוע ולעבוד, בשקט, בנוחות ובבטחה.

איזה גיר קיים בברלינגו החדשה

בשלמה נאור אוהבים להעניק חיים חדשים לרכבים, באמצעות מנועי ייבוא מעולים ובאמצעות גירים מטופלים היטב. אם אתם מתעניינים כמונו במה שהולך כיום בשוק הרכב, תשמחו לדעת עוד כמה דברים. באמצע 2019, החלו לשווק בארץ את הגרסה העדכנית ביותר של סיטרואן ברלינגו. בארץ, מוצעות כיום שתי תיבות אפשריות. גיר ידני ובו חמישה הילוכים די סטנדרטיים וכן גיר אוטומטי, שמשפר את נוחות השליטה ברכב עם טווח רחב יותר של הילוכים. כיום, זוהי תיבת הילוכים שמספקת נסיעה חלקה למדי, גם אם לפעמים מתאמצת פה ושם. בשלב זה, הגירים הללו עושים עבודה טובה אולם בעוד כמה שנים, בלי חוכמות, גם כאן יתחילו להופיע פה ושם תקלות. וברגע שזה יקרה, גם אז אנחנו נהנה כאן בשבילכם, לכל התיקונים, החלפת גירים או מנועים מיובאים איכותיים.


אולי יעניין אותך גם:

גיר לסיטרואן ברלינגו
5 (100%) 1 vote