חלקי חילוף לטויוטה

לאחרונה התבשרנו (2020) כי יבואנית טויוטה עומדת להביא ארצה דגמים חדישים של רכבים היברידיים. זוהי ללא ספק בשורה חשובה. יחד עם זאת, בל נשכח כי בארץ נוסעים על הכבישים אין ספור דגמים וותיקים (וטובים) של טויוטה. בזכות תחזוקה טובה, אפשר ליהנות שנים רבות מהרכב המתוחזק היטב. אבל כאשר יש צורך לתקן או להחליף, תחזוקה בלבד החלפת שמנים, פילטרים חדשים, כל זה איננו מספיק. מגיע הרגע שבו צריכים להיכנס לעובי הקורה ולהזמין חלקי חילוף לטויוטה. חלפים, התקנה איכותית, טיפול מסור, והרכב שלכם כמו חדש!

עם חלקים מצוינים, הרכב ימשיך בדרכו כמו חדש

זקוקים לחלקי חילוף מצוינים? בקבוצת שלומה נאור יודעים לספק מגוון רחב של חלקים ואף מנועים וגירים מייבוא, עבור רכבי טויוטה. לא משנה איזה טויוטה עומדת אצלכם בחניה, אנו נוכל להשמיש אפילו אם המנוע עתיק או שהגיר חייב החלפה בדחיפות. את החלפים אנו מביאים מייבוא. בוחרים אך ורק מנועים וגירים שנבדקו ועומדים בסטנדרטים מחמירים. ואחרי כל התקנה, נעניק ליטוש אחרון ונשחרר את רכבכם רק כאשר הוא יכול לנסוע כמו חדש.

כך לא תפלו בפח

אם אי פעם רכבכם עבר טיפול מקיף והותקנו בו חלקים לא איכותיים, די מהר הרגשתם בהבדל. וחלקים איכותיים אינם חייבים להיות דווקא מקוריים, שהם גם הכי יקרים. את החלפים חשוב להשיג אך ורק מספק אמין ביותר, שפועל כמוסך מורשה ומעניק שירות מקיף ויעיל, הרבה מאוד שנים. כשאתם מגיעים לקבוצת שלמה נאור, אם אתם מזמינים מנוע, גיר או כל טיפול אחר, אתם בידיים טובות. עם מוניטין של עשרים שנה ויותר, לעולם לא תפלו בפח. לא תפלו בפח משום שאף חלקי חילוף משמעותיים אנו לא נתקין לכם, מפירוק. אין ערבויות בחלפים מסוג זה, שיכולים להגיע גם מרכבים שעברו תאונות קשות. מובטח לכם, ללא פירוק – רק ייבוא!

חשוב לא פחות, תמיד בקשו הצעת מחיר מפורטת. דעו בדיוק מה מוצע לכם, מהו התשלום על העבודה, מה אתם מקבלים בתמורה. במידה ותוך כדי הטיפול ברכב מתברר כי צריך לבצע תיקון או החלפה נוספים, אתם צריכים גורם מקצועי שיידע אתכם במידע חיוני. אנשי שירות שיהיו אתכם בקשר בכל עניין החשוב לכם. אצלנו, הלקוח במקום הראשון, השירות הינו בסטנדרטים הגבוהים ביותר וחלקי החילוף לטויוטה שלכם באיכות גבוהה במיוחד.

חלקי חילוף ומנועים גם לדגמים נדירים של טויוטה

אצלנו תוכלו להזמין שירות, מנועים או גם וגם, למגוון עצום של דגמי טויוטה. גם אם נדמה לכם שאין פתרון עבורכם, נעשה כל מאמץ לאתר את החלפים, המנועים או הגירים, מחו"ל. אנו בעלי ניסיון ניכר גם בייבוא מגוון חלקי חילוף, מנועים שלמים וגירים, לרכבי טויוטה ישנים מאוד. עם טיפולים בהתאם, מנוע שמתפקד כמו חדש וגיר שפועל מצוין, תוכלו להמשיך לנהוג ברכב שלכם, עוד ועוד.


אולי יעניין אותך גם

חלקי חילוף לטויוטה
5 (100%) 1 vote