גיר לרנו קנגו

גיר לרנו קנגו

רנו קנגו החדשה משווקת בישראל בתצורה המוכרת, עם דלתות הצד הייחודיות. מוצעות גרסאות עם 95 כוסות סוס, מנוע דיזל וגיר ידני. אבל כבר לפני הרבה מאוד שנים, נמכרו הגרסאות הקודמות של הקנגו בישראל. יש לכם קנגו ותיקה ועדין טובה? אל תתנו לבעיות כמו גיר מרעיש או הילוכים שלא עוברים חלק להפריע לכם. בשלמה נאור מתמחים בטיפולי גירים והחלפת מנועים לכל סוגי הרכבים. אנו יכולים לאפשר לכם להמשיך לנסוע עם גיר מעולה או מנוע מצוין מייבוא, בלי שתצטרכו להחליף את הרכב. חסכו זמן וכסף, קבלו שירות מעולה וצאו גם גיר שיגרום לרכב שלכם לצאת לדרך כמו פנתר.

 איך נזהה תקלות גיר ברנו קנגו

כבר בשנות התשעים החלה חברת רנו, תאגיד הרכב העולמי, לשווק את קנגו כרכב משולב. רכב המשלב בין יכולת של מסחרית קלה לבין מכונית משפחתית עם תא נוסעים נוח מאוד. זהו אחד מהרכבים המסחריים הקלים המוצלחים והנמכרים ביותר באירופה וגם בארץ – מבוקש ביותר. אבל גם ברכב מצוין, שאפילו נראה לא רע בכלל מבחינה עיצובית, גיר לא חי לנצח. אפשר לזהות תקלות בגיר קנגו בכמה דרכים. למשל, אם יש נזילות של שמן גיר או שההילוכים נתקעים וגלגלי השיניים מרעישים, יתכן שישנה בעיה. לפעמים מרגישים בתחילת נסיעה שהרכב עובד קשה, מפני שהגיר לא תופס נכון את ההילוך הראשון. אם כל החלפת הילוכים הופכת אצלכם לבעיה, אם ראיתם נזילה או שכל פעם מנסים לאלתר תיקון במוסך, הפסיקו לסבול. הגיעו עם הרכב לשלמה נאור ונוכל להסדיר כל מה שצריך.

אנו מייבאים מנועים וגירים, גם לגרסאות ישנות של מרבית הרכבים. אנו מתקינים מנועים וגירים מוצלחים, שמחזירים את שמחת הנהיגה והיכולת לרכב שלכם. בין לקוחותינו תמצאו כאלה שרוכשים מאיתנו חלפים מיובאים והתקנה עצמית או כאלה שמבקשים שנבצע את כל העבודה. ואנו אף יכולים לחפש בחו"ל עבורכם חלפים לרכבים נדירים, גירים ומנועים וכן מתקינים כל מה שצריך במוסך האיכותי שמשרת אין ספור בעלי רכבים. מטפלים בנאמנות בכל המסחריות, רכבים פרטיים, רכבי שטח ואפילו רכבי יוקרה.

החידושים המעניינים של קנגו כיום

בחו"ל, החלה רנו לשווק די בהצלחה גם את הגרסה הכי מתקדמת את הקנגו. כלומר, הגרסה החשמלית. בשלב זה, מרבית המכירות מבוססות עדיין על גרסת הדיזל, בחו"ל ובארץ. אולם לא מן הנמנע שבעתיד הדברים ישתנו והחשמליות וההיברידיות יגיע גם לקנגו בשיווק נרחב.

בתחילת שנות ה-2000 עברה הקנגו מתיחת פנים עיצובית ובמשך לא מעט שנים שמרה על הייחוד שלה. עם דלתות הצד הנעות על מסילה, קשה מאוד למצוא מסחריות קלות דו שימושיות, עם מבנה מסוג זה. בחו"ל, נמכרות היטב גם גרסאות המותאמות לנכים בעלי כיסאות גלגלים, תוך התאמה מיוחדת בחלק הרכב האחורי וגם מקדימה, לצרכים שלהם. ובנוסף, באזורים הררים בחו"ל, משווקת גרסאות מחוזקות ומעוררות עניין, שלא קיימות בארץ.

לאורך השנים, שווקו גרסאות מגוונות, בנות 60 כוחות סוס, 75 כוחות סוס ואף 95 כוחות סוס (כיום בישראל). מהדורות מוגבלות יצאו עם מנועי חשמל או שילוב היברידי (לא קיים בארץ). בקנגו אקספרס החדשה ניתן לראות שדרוג באורכה של המכונית, עם בסיס גלגלים רחב יותר. כמו כן, אפשרות לשבעה נוסעים. אם אתם מעמיסים את הקנגו שלכם עם מאות קילוגרמים של מטען או סחורות, אל תניחו לגיר להישאר עייף ולא סוחב. בשלמה נאור נעניק לרכב שלכם טיפול מצוין, מא' ועד ת'.


אולי יעניין אותך גם:

גיר לרנו קנגו
5 (100%) 1 vote