מנוע לשברולט טרוורס

הטרוורס – שהגיע לראשונה לישראל ב-2008 – הוא אחד הרכבים הפופולריים ביותר של שברולט. רכב הפנאי המרווח מציע 7-8 מקומות ישיבה, אבזור מרשים ומנוע חזק. ליתר דיוק מדובר במספר מנועים אפשריים ובהם מנוע 3.6 ליטר עם הספק של לא פחות מ-310 כוחות סוס (!) וגם המנוע הצנוע יותר שנפחו 2 ליטר מספק לא פחות מ-258 כוחות סוס ומתאפיין במומנט של 40.8 קג”מ.

שברולט טרוורס הוא רכב לטווח ארוך ולכן נדרשת תחזוקה מוקפדת. בפרט חשוב להשתמש בחלפים מובחרים.

החלפת מנוע לשברולט טרוורס

הדרך הנכונה לבצע החלפת מנוע לשברולט טרוורס היא עם מנוע שפורק מרכב בארה”ב או באירופה, שכן בארץ קצב השחיקה של מנועים אלה, כמו גם מנועים אחרים, גבוה יותר. קבוצת שלמה נאור מייבאת לישראל מנועים עם קילומטראז’ נמוך ובנוסף מבצעת לכל אחד מהם סדרת בדיקות מדוקדקות שכוללת בין השאר שברים, קומפרסיה ומעברים. הניסיון הרב של אנשי המקצוע שלנו מבטיח שכל מנוע לשברולט טרוורס אשר נמסר ללקוח יהיה הטוב ביותר שיש ויספק לבעל רכב הפנאי שנים רבות של ביצועים משובחים.

חלקי חילוף לשברולט טרוורס

קבוצת שלמה נאור משווקת גם חלפים לשברולט טרוורס ובהם גיר לרכב זה על כל תת הדגמים שלו, רדיאטורים, סטרטרים, אלטרנטורים ועוד. בדומה למנועים, גם חלקי החילוף לטרוורס נבחנים בקפידה על-ידי הצוות המקצועי שלנו כדי שאתם תוכלו לנסוע בראש שקט באמת ולמשך זמן מרבי.

מנוע לשברולט טרוורס
5 (100%) 1 vote