מנוע לשברולט מליבו

שברולט מליבו היא מכונית מנהלים אמריקאית קלאסית: גדולה (אורך של כמעט 5 מ’), בעלת עיצוב מוחצן ונוכחות בולטת באופן כללי ומצוידת במנוע חזק. לאורך השנים הושקו מספר גרסאות של המליבו, הראשונה שבהן כבר ב-1997, ובכולן הותקן מנוע שמספק ביצועים מרשימים. בדור הנוכחי של המליבו תמצאו מנוע 1.5 ליטר טורבו בעל 160 כוחות סוס, ומנוע אחר ראוי לציון הוא זה שבנפח 2 ליטר, גם כן עם מגדש טורבו ועם הספק של 250 כוחות סוס.

מי שנוהג במליבו נוהג להישאר עם מכונית המנהלים למשך שנים רבות. מאחר שלכל מרכיב בכל מכונית ישנה רמת שחיקה מסוימת, גם השברולט מליבו זקוקה לתחזוקה שוטפת ובמקרים מסוימים גם להחלפת מנוע.

החלפת מנוע לשברולט מליבו

הדרך המומלצת לבצע החלפת מנוע לשברולט מליבו היא עם מנוע מיובא. חברת שלמה נאור מייבאת לישראל את כל סוגי המנועים לשברולט מליבו – כולם עם קילומטראז’ נמוך ולאחר סדרת בדיקות קפדנית שכוללת קומפרסיה, מעברים, שברים ועוד. כל מנוע נבחן על-ידי הצוות המקצועי שלנו גם לפני שהוא נמסר ללקוח, כך שבסופו של דבר בעל הרכב שזוכה לקבל את המנוע יכול להפיק ממנו מקסימום תועלת במשך שנים רבות.

חלקי חילוף לשברולט מליבו

קבוצת שלמה נאור מציעה גם חלפים לשברולט מליבו דוגמת מגדש טורבו, רדיאטור, גיר לרכב זה על תת הדגמים השונים שלו, סטרטרים, אלטרנטורים ועוד. כל חלקי החילוף נבדקים גם הם בקפידה על-ידי אנשי המקצוע שלנו והניסיון שלהם – בתחום הרכב באופן כללי וספציפית לגבי רכבי שברולט – מבטיח מקסימום תמורה לכסף.

מנוע לשברולט מליבו
3 (60%) 2 votes