מנוע איווקו (iveco)

מותג הרכב איווקו מאיטליה לא עוסק בקטנות. החברה מייצרת ומשווקת סביב העולם בעיקר רכבים מסחריים ומשאיות ורכבים כבדים ליישומים נוספים. אוטובוסים, כבאיות, משאיות קטנות ומשאיות כבדות. בקבוצת שלמה נאור יוכל להסדיר עבורכם כל סוג של תקלה, בכל סוג של מנוע איווקו שיש ברשותכם. מלבד תיקון תקלות מכל סוג, במנוע או בגיר, ערוכים גם לספק את מיטב החלפים. ההתמחות המיוחדת – ייבוא של חלפים, לכל מנועי אייווקו, של דגמי המשאיות הנוסעות ברחבי הארץ.

איפה מייצרים את מנועי איווקו

אמנם מדובר בחברה איטלקית, אבל למעשה איווקו הינו סוג של תאגיד רב לאומי. וכפי שפועל תאגיד בעל נפח פעילות כה משמעותי, לא ניתן להצביע על מפעל אחד שרק שם מתרכזים עסקי המנועים. יש הרבה יותר מאשר מפעל אחד, במדינה אחת, אשר יודע לנפק את כלל המנועים החזקים. בין היתר, מפעלי הייצור פרוסים על פני כמה יבשות. אירופה, אפריקה, אוסטרליה. מפעלי ייצור נוסדו גם במזרח הרחוק וגם בדרום אמריקה ועוד. על פי דיווחי החברה, הם מחזיקים עשרות רבות של מרכזי מכירה, סביב העולם. חשוב לנו לציין כי חלק ניכר מהמנועים מיוצרים, עדיין, במפעלים הפרוסים במרחבי איטליה.

קבוצת שלמה נאור גאה לקחת חלק בשמירה על בטיחות כל המשתמשים ברכבי ההיסעים ובמשאיות של איווקו הנוסעים ברחבי ישראל. בין לקוחותינו נמצאים נהגים וחברות שמגיעים במיוחד, אפילו מרחוק. משום שלא משנה היכן במקור יוצר המנוע של המשאית שלכם או רכב ההסעות שלכם, בשלמה נאור תמצאו בית חם. בית חם שבו לרשותכם צוות מוביל לביצוע תיקונים, תחזוקה והחלפה. במוסך שעומד לרשותכם, אנשי מקצוע שמכירים על בוריו את מבנה המנועים של איווקו. ובזכות הניסיון הרב, מובטחת לכם עבודה יסודית בכל תיקון, בכל החלפה.

מייבאים מנועים וגירים של איווקו

בקבוצת שלמה נאור ניתן לקבל טיפולים, תחזוקה וטיפול במנוע איווקו. יחד עם זאת, ניתן גם לקבל שירות מקיף, גם כאשר המנוע הנוכחי למעשה כבר לא מתפקד. במילים אחרות, ניתן לקבל שירות מלא, של חידוש או אף החלפה של המנוע.

אם לא משתלם להחליף את החלקים השונים בנפרד, אפשר פשוט להזמין אצלנו מנוע שלם. את המנועים ואת החלקים השונים אנו מייבאים מחו”ל. אנו בודקים היטב את כל החלקים ואת המנועים, ומאחסנים אותם לפני ההתקנה במחסנים המקצועיים שלנו. ניתן אף להזמין גם מנועים לדגמים נדירים, מהפחות נפוצים. אנו עושים כל מאמץ לאתר את המנוע הדרוש לכם, מהספקים השונים שאנו עומדים איתם בקשר.

הניסיון שלנו כולל החלפת מנועים, תיקונים ושיפורים של שלל דגמים. כמובן, גם של הדגמים הפופולריים כגון Iveco Daily. זהו אחד מהדגמים שעם השנים השתדרגו, השתפרו ועדיין, שומרים על מעמדם גם כחדשים וגם כמשומשים. בקיצור, חיפשתם מנוע איווקו? קבוצת שלמה נאור תספק לכם את השירות והתמורה המלאה. בייבוא, בהחלפה, בהתקנה או תחזוקה.

מנוע איווקו (iveco)
5 (100%) 10 votes