מנועים ללנד קרוזר

מנוע ללנד קרוזר

לנד קרוזר איננו רכב שטח חדש בארץ. הדגמים הוותיקים כבר הספיקו לצבור קילומטרז’ נכבד של ביצועים מדהימים. אין זה אחד מרכבי השטח שמתקשים לעבור יותר מאשר שבילי עפר כבושים. אבל עם הנסיעות בשטחים מאתגרים נדרש המנוע לעמוד בהרבה מאוד אתגרים. אחר עוד טיול שטח ועוד נסיעה, אחרי עוד ועוד טיפולים שגרתיים, מגיעה השאלה הבאה. היכן ניתן למצוא מנוע חלופי שיחזיר את הכוח והשרירים לרכב היותר וותיק. חיפשתם מנוע ללנד קרוזר? קבוצת שלמה נאור תספק לכם את הפתרון הנכון, לדגם הקרוזר שלכם. ומאיין האיכות הזאת מגיעה? נסביר איך אפשר לדאוג ללקוח, באספקת מנוע ללא פשרות.

מנוע ללנד קרוזר, רק מייבוא!

מזה שנים שקבוצת שלמה נאור מספקת ללקוחותיה, פרטיים ומוסדיים, חלקי חילוף, מנועים וגירים מייבוא. למרות שקיימת זמינות בארץ של חלפים מפירוק, על פי רוב זו תהיה עסקה מאוד גרועה לקונה. להרכיב חלקי מנוע משמעותיים או מנוע שלם שנשלף מרכב שטח מיושן, זהו מתכון לעוגמת נפש ולא לשקט נפשי. בשלמה נאור לא מתעסקים בחלקי פירוק מכיוון שרבים מהם שחוקים ובמצב מכאני עלוב שממש לא מתאים למטרות נסיעה. בוודאי שלא בלנד קרוזר שרוצה להמשיך ולנסוע בתוואי שטח ראוי לשמו.

מנוע ללנד קרוזר מייבוא מגיע ארצה אך ורק מספקים נבחרים. שלמה נאור עובדים עם ספקים בחו”ל, שיודעים לספק מנועי איכות וחלקים שאפשר להתקין ולהרכיב ללא חשש. אלה מנועים בעלי קילומטרז’ סביר ואף נמוך, שטופלו ותוחזקו לאורך כל הדרך. רק מרכבים שטופלו על הצד הטוב ביותר ורק באיכות שתאפשר לכם להרגיש שהרכב שלכם באמת השתפר והשתדרג.

אם אין מנוע במלאי, מזמינים לכם מיד

במחסן המנועים המודרני והמתוחזק של שלמה נאור מסודרים מנועים וחלפים בסדר מופתי. כמו חיילים במסדר ומטופלים פיקס. מנועים שמגיעים אלינו נבדקים היטב, על מנת שאפשר יהיה להבטיח איכות ואחריות ללקוח. ודבר חשוב לא פחות – אם במקרה המנוע הדרוש לכם, לדגם הלנד קרוזר ולשנה הרצויה איננו בנמצא, אף אחד לא מתכוון להרים ידיים. אנו ערוכים לפתוח הזמנת ייבוא, להפשיל שרוולים ולחפש את מנוע הייבוא שאתם מחפשים. אנו מטפלים בהכל, עד שתקבלו את הדרוש. נעשה כל שיידרש על מנת לספק לכם את המנוע המיובא בהקדם.

קבלו מנוע ושירות שמתקתקים כמו שעון

אנו ערוכים לספק לכל לקוח, את השירות הנחוץ לו. במידת הצורך, אנו מייבאים מנועים למוסכים ולאנשים בעלי ידע והיכולת לבצע את ההתקנה באופן עצמי. כמו כן, לרשותכם אנו מעמידים סדנה ומוסך שבו אנו מבצעים עבורכם את ההתקנות והבדיקות של המנועים. לכל מנוע שהורכב אנו מבצעים טיפול ובדיקה, שהכל רץ כמו שצריך. מקשיבים לשסתומים, בודקים את הבוכנות, בודקים שהשמן נמצא והכל מתקתק כמו שעון. השירות מתאים מאוד גם למי שרכש לאחרונה לנד קרוזר משומשת ורוצה מנוע איכותי יותר והרבה יותר ביצועים.

מנוע ללנד קרוזר
5 (100%) 9 votes