ראש מנוע ברכב: למה צריך להחליף אותו ומתי

מנוע לטויוטה לאנד קרוזר

מנוע לטויוטה לאנד קרוזר

לאנד קרוזר, אחד ממלכי השטח הבלתי מעורערים, נהנה ממנוע חזק ואיכותי. לאורך השנים, הוכנסו לדגמי טויוטה לנד קרוזר תצורות שונות של מנועים. כיום, חלק מהנהגים נהנים ממנוע בנפח 3 ליטרים בעוד לאחרים יש מתחת למכסה מנוע קטן יותר (שגם הוא מצוין). חלק מהמנועים מגיעים ליותר מ-185 כוחות סוס ואילו אחרים מגיעים לפחות מ-170 כוחות סוס. אך לא משנה איזה סוג של מנוע מותקן תחת מכסה המנוע של הקרוזר שלכם, נהגי שטח בהחלט עושים שימוש אתגרי בעוצמה הזאת. ועם הזמן, גם המנוע היציב, המטופל והמתוחזק, מגלה סימני שחיקה ועייפות. כאשר כך קורה, בקבוצת שלמה נאור תוכלו להציע עבורכם את הפתרון. אם עוד טיפול במנוע ועוד טיפול שגרתי אינם מספיקים, תוכלו להזמין ולקבל מנוע לטויוטה לאנד קרוזר. במקום מתמחים גם בהתקנת המנועים, ושירות הרכבת המנוע ניתן גם הוא, למעוניינים בכך.

מנועי לנד קרוזר מייבוא בלבד

הייחוד וההתמחות של קבוצת שלמה נאור טמונה בייבוא. לא מתעסקים בפחות מזה, ולא ניגשים בכלל לאספקה של חלקי מנוע או מנועים מפירוק. על מרכיבים כאלה אי אפשר לסמוך ולא ניתן לדעת האם המנוע "החדש" בעצם לא יותר טוב אפילו מהמנוע הישן. כאשר אנו מביאים ללקוח מנוע מייבוא, אנו יודעים שמדובר על מנועים טובים יותר. אנו פועלים מול ספקים נבחרים בחו"ל. אצלנו, אלה מנועים שתוחזקו בצורה סדירה וככל שנית, גם בעלי קילומטרז' נמוך. כל המנועים נבדקים היטב מרגע שהם מגיעים ארצה, יותר מפעם אחת. הם נבדקים לפני שנכנסים לאחסנה ונבדקים גם לפני ולאחר ההתקנה. מבצעים את כל הבדיקות לפני שהלנד קרוזר יוצא לדרכו, מצויד במנוע איכותי וטוב.

האם אפשר להזמין מנוע לטויוטה לאנד קרוזר להרכבה עצמית

קבוצת שלמה נאור מטפלים במגוון רחב של רכבי שטח, עם התמחות מיוחדת בדגמי לנד קרוזר השונים. מכירים את תצורות המנועים השונים, חדשים כישנים. אך זרוע הייבוא איננה מביאה אך ורק מנועים למטרות הרכבה במקום. ללקוחות המעוניינים בכך, אנו מזמינים מנועים מהסוכנים שלנו בחו"ל, ומספקים גם ללקוחות שאוהבים לטפל במו ידיהם, עצמם. כלומר גם נהגים שמכירים את כל מרכיבי המנוע ויודעים לבצע תיקונים בעצמם מגיעים אלינו ומזמינים מנועים איכותיים.

מנוע טויוטה לנד קרוזר לכל דורש

מהשירות היעיל והטוב, המקצועיות והאיכות של קבוצת שלמה נאור גם אתם יכולים ליהנות. אנו מספקים מנועים לנהגים שלא מוכנים בשום אופן למכור את הלנד קרוזר הוותיקה שלהם. אנו מספקים מנועים ושירות לבעלי לנד קרוזר, שרכשו אותה כמשומשת ורוצים מנוע משופר והרבה יותר טוב מהקיים. אנו מספקים מנועים לחובבי השטח השונים, לחובבי הנהיגה אך גם לאנשים שנהנים מרכבי שטח שיורדים לשבילים הפחות מאתגרים ומרבים יותר בנסיעות בכבישים. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם ממערך יבוא, שירות, מכירה וטיפול. מנוע לטויוטה לאנד קרוזר, איכות שלמה נאור.

אולי יעניין אותך גם

מנוע לטויוטה לאנד קרוזר
5 (100%) 1 vote