החלפת גיר לטויוטה לאנדקרוזר

טויוטה לנד קרוזר – רכב השטח האגדי

טויוטה לנד קרוזר

עבור נהגי השטח המתחילים ואפילו המתקדמים, יש לנו לא מעט דברים לספר לכם על טיוטה לנד קרוזר. על הרכב, שיש הרואים בו רכש שטח אגדי ועל המנוע בעל האיכויות הבלתי מבוטלות. אך לפני שנמשיך רצינו לומר דבר מה שנועד אליכם, אם אתם קונים לנד קרוזר משומשת או שיש לכם לנד קרוזר וותיקה כשהמנוע קצת (או יותר מקצת) התעייף.

קבוצת שלמה נאור הינה חברה מובילה באספקת חלפים לשלל רכבי שטח וכן – גם עבור טויוטה לנד קרוזר. זה המקום שבו תוכלו לקנות בראש שקט מנוע איכותי מייבוא, שנבדק יותר מפעם אחר לפני המכירה. ניתן להזמין גירים וחלפים במיוחד, גם אם מדובר בדגם נדיר. זאת ועוד, קבוצת שלמה נאור מתפעלת גם מוסך מקצועי ביותר, מוסך בעל תעודת אומן שיכול לבצע תיקונים, שיפוץ מנוע ואף התקנת מנוע ברכב שטח וותיק וטוב.

כמה דברים שכדאי לדעת על לנד קרוזר, רכב השטח האגדי

מי שמחשיב את עצמו לחובב רכבי שטח, אפילו קצת, מכיר את היכולות הגבוהות של טויוטה לנד קרוזר. ללא ספק, זהו רכב שלא רק נראה קשוח מבחוץ, הוא גם קשוח בנשמה. אבל שלא תבינו לא נכון, הנסיעה נוחה ונעימה מאוד גם כשעוברים במסלול שטח עם בוץ, אבק או אבנים ושיפועים. הגרסה הראשונה של טויוטה לנד קרוזר הופיע אי אז, עוד לפני המילניום הנוכחי. כבר אז, היא תפסה את העין. בין שלל הגרסאות ניתן למצוא גרסאות ארוכות יותר וארוכות פחות. היו גרסאות אוטומטיות ויש כמובן גם גרסאות ידניות.

כמה כוחות סוס יכול להפיק המנוע של הלנד קרוזר

בהיסטוריה של הלנד קרוזר אפשר למצוא דגמים שמגיעים ל-125 כוחות סוס. חלקם עדיין נוסעים היטב גם כיום. יש גרסאות שמתקרבות אל ה-180 כוחות סוס ואף חוצים את הרף הזה. המנוע של אחת מהגרסאות הנוכחיות מתקרב ל-180 כוחות סוס. זהו מנוע דיזל, כמובן, בנפח של מעל 2700 סמ"ק. ולא שאנחנו ממליצים על זה, אבל על פי הנתונים, המהירות המרבית חוצה בקלות את רף ה-170 קמ"ש. עוד נרצה לציין כי לארץ גם הגיע גרסה בעלת מנוע בנזין, לצד הגרסאות הפופולריות יותר של מנועי דיזל. מבחינת כוחות סוס, זו הגרסה החזקה ביותר עם מנוע בנפח של כ-4000 סמ"ק ומעל ל-250 כוחות סוס.

תחושה ונוכחות מרשימים של הלנד קרוזר

מי שלא זכה לנהוג בלנד קרוזר יתקשה לתאר לעצמו את התחושה המוגבהת ובעלת העוצמה שמעניק הרכב. ההרגשה מבחינת מרווח פנים טובה מאוד אם כי בגלל הגובה והגודל של המנוע, צריך זמן כדי להסתגל דווקא לנהיגה עירונית. את מיטב הביצועים יודע הרכב הזה לתת בשטח, כאשר לצד המנוע החזק ניתן לציין את הגובה של הגחון ואת המתלים החיוניים.

עוד נוסיף כי טווח המחירים של לנד קרוזר רחב ביותר, הן בגלל מספר הגרסאות המגוון והן בשל רמת האבזור שיכולה לייקר את הרכב הזה (כחדש) בעשרות אחוזים. בזכות היכולת להכניס שיפורים וחידושים במנוע ואף להחליף אותו אם צריך, אפשר בהחלט לרכוש גם גרסה די מיושנת אך להפוך אותה בקלות לאחת מחיות השטח המרשימות ביותר. פרטים אודות מנוע ללנד קרוזר, גיר או חלקים מייבוא – אתם מוזמנים לפנות לקבוצת שלמה נאור.

טויוטה לנד קרוזר – רכב השטח האגדי
5 (100%) 1 vote