ייבוא מנועים לרכב

ייבוא מנועים לרכב

המנועים המורכבים בכלי הרכב הרבים שנעים בכבישי ישראל הם מערכות משוכללות מאוד, וגם רגישות מאוד. כמו כל רכיב בכל מערכת, גם הרכיבים השונים בכל מנוע סובלים מבלאי ונשחקים עם השנים. כמו כן ייתכנו תקלות שגורמות לנזק של ממש למנוע, ויש גם מצבים שבהם התנהלות לא אחראית מספיק של בעל או בעלת הרכב או לחילופין טעויות אנושיות מובילה להשבתת המנוע. בכל המקרים האלה ייתכן צורך בהחלפתו של המנוע – ואם זה המצב, הפתרון הטוב ביותר הוא להשתמש במנוע מיובא. בעמוד זה תמצאו מידע על ייבוא מנועים לרכב, היתרונות של המנועים שמגיעים מחו"ל והדגשים העיקריים בבחירת המנוע האופטימלי לרכב.

היתרונות המשמעותיים של מנועים מיובאים

כשיש צורך לבצע החלפת מנוע, נדרשת בחירה בין מנוע מפירוק בארץ לבין מנוע מפירוק בחו"ל. לאופציה השנייה יש מספר יתרונות משמעותיים: ראשית, עקב תנאי האקלים הקשים בארץ, המנועים שמורכבים ברכבים הישראלים סובלים מבלאי משמעותי יותר בהשוואה למנוע שמורכב ברכב בחו"ל, עם אותו קילומטראז'.

סיבה נוספת לכדאיות ההעדפה של תוצרת חוץ במקרים אלה, ולפיכך לצורך בייבוא מנועים לרכב, היא שנהגים ישראלים רבים לא מקפידים על תחזוקה נאותה של הרכב, וכתוצאה מכך המנועים נשחקים בקצב מואץ. בין השאר מנוע מפירוק כחול לבן עלול להיות מנוע שלא מולאו בו שמן ומים בהתאם להנחיות היצרנית, לא בוצעו בו הטיפולים התקופתיים בדיוק במועד ולפעמים גם נהיגה אגרסיבית מדי הזיקה למנוע.

ייבוא מנועים לרכב: בדיקות מעמיקות ומקיפות

על-מנת לוודא שהמנוע שיורכב אצלכם ברכב ימלא את התפקיד החשוב במשך שנים רבות, ובמקסימום יעילות, ישנה חשיבות רבה למקור שממנו הגיע הפריט – כלומר הזהות של יבואנית חלקי הרכב. חברה ותיקה ואמינה תבצע בדיקות מדוקדקות ומקיפות ביותר לכל מנוע שמגיע לארץ. כבר בשלב ההגעה לחברה יתבצעו בדיקת שברים, בדיקת קומפרסיה, בדיקת מעברים, בדיקה של תנועות השמן והמים במנוע, בדיקה של המראה הכללי ושל כל חלק במנוע וכן בדיקת קילומטראז' (כשבאופן טבעי רצוי מאוד שהקילומטראז' יהיה נמוך).

בנוסף בחברה שכבר צברה קהל לקוחות שמייחס לה מקסימום רצינות ואמינות תתבצע בדיקה גם לפני המסירה של המנוע. בדיקה זו נועדה לוודא שלא נגרם שום נזק במהלך האחסון, כך שהאדם שאצלו ברכב יותקן במנוע יזכה למלוא התועלת האפשרית.

התאמה מדויקת לדגם ולתת הדגם

עוד המלצה חשובה היא לוודא שהמנוע הינו יחידה אחת ולא כזה שהורכב מחלקים שונים, משום שמנוע שאינו יחידה אחת עלול לספק ביצועים פחות טובים. כדי לדעת זאת ללא צל של ספק רצוי מאוד לרכוש את הפריט מחברה ותיקה שמבצעת ייבוא מנועים לרכב לארץ כבר שנים רבות ובאופן טבעי רוצה לשמר את המוניטין הגבוה שרכשה.

טיפ נוסף למי שנזקק להחלפת מנוע הוא לבצע נסיעת מבחן מיד לאחר ההתקנה של המנוע החדש, וזאת על-מנת לוודא שהנסיעה מתבצעת ללא דופי ובאופן חלק. דגש אחר הוא התאמה מושלמת לדגם של הרכב, לתת הדגם ואפילו לשנת הייצור. מאחר שישנם הבדלים במנועים בין דגמים ותת דגמים, חובה להקפיד על כך. זהו עוד יתרון של יבואנית מנועים לרכב שפועלת כבר שנים רבות – היא מביאה לארץ מבחר רחב של מנועים וכך מבטיחה את אותה התאמה חיונית.

ייבוא מנועים לרכב
דרגו אותנו