יבוא טורבו לרכב

יבוא טורבו לרכב

טורבו הוא רכיב שמצליח לשדרג באופן משמעותי את הביצועים של הרכב. התועלת הרבה של הוספת טורבו לרכב – מנוע שמתפקד ביעילות מרבית ובפרט מנצל את הדלק באופן אופטימלי, ובהתאם הפחתת עלות השימוש במכונית וגם הפחתת זיהום האוויר בכל נסיעה – הופכת את האופציה הזו לכדאית. על-מנת להפיק את מלוא התועלת האפשרית חשוב לוודא שהטורבו איכותי, ולכן ישנו ביקוש רב למגדשים שמיובאים לארץ. בעמוד זה תוכלו למצוא מידע אודות יבוא טורבו לרכב והדרך הנכונה לבחור את המוצר המתאים ביותר לכל מכונית.

יבוא טורבו לארץ עם חברה ותיקה ואמינה

במאה ה-21 בכל קטגוריה כמעט ניתן למצוא מנעד רחב מאוד של אפשרויות – ממוצרים זולים מאוד שלרוב מיוצרים במדינות כמו סין, אינדונזיה, מקסיקו וכו' ועד למוצרים איכותיים במיוחד שהמקור שלהם הוא בדרך כלל מערב אירופה וגם מדינות מפותחות נוספות כגון יפן, דרום קוריאה או ארה"ב.

המטרה היא להגיע לשילוב המשתלם ביותר בין מחיר לאיכות, כשעבור מוצר כמו טורבו לרכב שממלא תפקיד חשוב וכדאי שיעשה זאת במשך שנים רבות, למרכיב האיכות משקל נכבד. בהתאם מומלץ לרכוש טורבו תוצרת חו"ל רק מיבואנית ותיקה ואמינה של חלקי חילוף לרכב – הניסיון שהצטבר בחברה כזו מבטיח בחירות מדויקות של סוגי טורבו שונים, והאמינות באה לידי ביטוי בהצעת מקסימום ערך לכל לקוח.

הסוגים השונים של טורבו לרכב

יבוא טורבו לרכב מאפשר לכל הישראלים ליהנות מביצועים משופרים וכאמור גם להפחית את זיהום האוויר בכל נסיעה – מטרה שכולנו מבינים עד כמה היא חשובה. כדאי לדעת שישנם מספר סוגים של טורבו, כשההבחנה הראשונה היא בין מגדש לבין סופרצ'ארג'ר.

מגדשים דוחסים אוויר למנוע (בזכות האנרגיה של זרימת הגזים שנפלטים ממנו). סופרצ'ארג'רים פועלים על בסיס כוח מכני שאותו מייצר גל הארכובה (וגם הם דוחסים אוויר למנוע במטרה לשפר ביצועים). כמו כן יש טורבואים שכוללים גם סופרצ'ארג'ר וגם מגדש.

חלוקה נוספת היא לטורבו לרכב בעל טורבינה אחת וטורבו לרכב בעל שתי טורבינות. בדרך כלל המגדש כולל טורבינה אחת שמניעה מדחס אחד. בחירה נוספת שיש לבעלי מכוניות בזכות יבוא טורבו לרכב היא בין טורבו טורי לטורבו מקביל – הסוג השני מורכב מצמד טורבינות בעלות אותו גודל, כשכל אחת מהן מזרימה אוויר דחוס לצילינדר אחר. המערכת הטורית כוללת טורבינה אחת קטנה ואחת גדולה (שמתחילה לפעול רק בסל"דים הגבוהים).

יבוא טורבו לרכב – גם חדש וגם משופץ

על-מנת להגיע ליחס המשתלם ביותר בין עלות לתועלת, יבוא טורבו לרכב כולל גם מגדשים חדשים וגם מוצרים משופצים. באופן טבעי טורבו חדש לגמרי הוא האופציה שמספקת מקסימום תועלת, אבל כשקונים את הטורבו מחברה ותיקה ומקצועית, גם מוצר משופץ הוא כזה שניתן לסמוך עליו והרווח הוא כמובן מחיר נמוך יותר.

בכל מקרה בחירת טורבו לרכב, מכל סוג שהוא, מחייבת התאמה מדויקת למנוע. זו גם הסיבה לכך שהוספת טורבו היא פעולה שמומלץ לבצע אך ורק במוסכים מוסמכים, כאלה שעובדים מול יבואניות חלקי חילוף לרכב שאפשר לסמוך עליהן בעיניים עצומות ושמייבאות לארץ מבחר רחב של מגדשים ושל סופרצ'ארג'רים לכל סוגי המנועים וכלי הרכב.

יבוא טורבו לרכב
דרגו אותנו