טורבו חדש

טורבו חדש למכירה בקבוצת שלמה נאור

האפשרות לשדרג את הביצועים של הרכב באופן משמעותי הופכת את הטורבו לפריט מבוקש מאוד. כשמחפשים טורבו לרכב, הבחירה הראשונה היא בין טורבו חדש לבין טורבו מחודש, כשבאופן טבעי האופציה הראשונה היא זו שמספקת את התועלת הגבוהה ביותר. על-מנת להבטיח מקסימום איכות יש חשיבות גם למקור של החלק, וכאן נכנסת לתמונה קבוצת שלמה נאור. בעמוד זה תמצאו מידע אודות היתרונות של טורבו לרכב, המאפיינים החשובים של מרכיב זה והסיבות שבגללן קבוצת שלמה נאור היא המקום הנכון לרכישת הטורבו.

קנייה ישירה מהמפעל

קבוצת שלמה נאור פועלת בתחום חלקי החילוף לרכב מאז 1978. עם למעלה מ-40 שנות ניסיון, אלפי לקוחות קבועים וביניהם גופים ממשלתיים גדולים והבנה מעמיקה בתחום, כל טורבו חדש שמספקת הקבוצה הוא מוצר איכותי במיוחד.

הסיבה העיקרית לכך היא ההיכרות עם המפעלים שמייצרים את המגדשים עבור יצרניות הרכב. היכרות זו מאפשרת קנייה ישירה מהמפעל וייבוא לארץ של מגדשי הטורבו האיכותיים ביותר הקיימים כיום בשוק – הן מבחינת הביצועים והן מבחינת העמידות.

בדיקות מדוקדקות לכל טורבו חדש

גם כשמדובר על טורבו חדש לרכב, נדרשת בדיקה יסודית – וזוהי עוד סיבה טובה לחפש טורבו חדש למכירה בקבוצת שלמה נאור. כל פריט עובר בדיקות איזון והרצה מדוקדקות באמצעות מכונה ייעודית (Balance Machine) וע"י צוות מיומן. רק מגדש שעומד ברף הגבוה שנקבע ייכנס למחסני החברה ויוצע למכירה. בדרך זו מובטחת ללקוח הסופי – בעל הרכב – תועלת אמיתית ולא פחות חשוב, ראש שקט לגמרי.

חשיבות הבדיקות היסודיות עבור טורבו לרכב

טורבו הוא מערכת מורכבת שכוללת מספר חלקים: טורבינות, מחזירי שמן, מדחס, בית מדחס ותותבי פלדה. על כל אחד מהחלקים הנ"ל מוטל עומס רב בזמן שהמגדש נכנס לפעילות. האינטנסיביות של הפעילות והלחצים המשמעותיים מחייבים בדיקה יסודית במיוחד כשמדובר על טורבו לרכב, כך שחלק זה במנוע ימלא את ייעודו לטווח ארוך ככל האפשר.

אמינות ללא פשרות

לא רק טורבו לרכב: גם חלקי חילוף אחרים ובהם גירים, אלטרנטורים, מדחסים למזגן וכו' עוברים בדיקות קפדניות לפני שקבוצת שלמה נאור משווקת אותם ללקוחותיה. כחברה שהוקמה לפני למעלה מ-40 שנה, המטרה היא הצלחה ארוכת טווח, ולשם כך ברור לחלוטין כי נדרשת אמינות ללא פשרות – ובזכותה מוניטין גבוהים. כשלכל לקוח שזקוק לטורבו חדש מובטחת תמורה מלאה לכסף, ואיתה ידיעה ודאית שאין מקום לדאגה, אין פלא שהלקוחות ממשיכים להזמין מקבוצת שלמה נאור בכל פעם שנוצר צורך בחלק כזה או אחר.

התאמה מלאה לכל רכב ולכל דגם

הפופולריות ההולכת וגדלה של המגדשים נובעת כאמור מהתרומה שלהם לביצועי הרכב. מנוע שכולל טורבו מצליח להפיק מעצמו הרבה יותר ממנוע דומה ללא טורבו. התועלת כוללת גם את הפחתת צריכת הדלק ובזכותה גם את צמצום זיהום האוויר – מטרה חשובה מאוד בעידן הנוכחי, שבו כבר ברור לכולנו שחובה לשמור על הסביבה אם נרצה להמשיך לחיות כאן בנחת.

על-מנת להגיע לאותה תועלת מרבית, חשוב להקפיד גם על התאמה מלאה של הטורבו לרכב הספציפי, בהתאם לדגם וגם לשנת הייצור בחלק מהמקרים. כשמחפשים טורבו חדש למכירה בקבוצת שלמה נאור מובטחת גם ההתאמה הזו, בזכות המבחר הרחב וכאמור הקשרים הענפים עם יצרניות המגדשים לכל סוגי כלי הרכב.

טורבו חדש למכירה בקבוצת שלמה נאור
דרגו אותנו