מנוע סוזוקי ליאנה

ליאנה הייתה אחד הדגמים הפופולריים של סוזוקי בעשור הראשון של המאה ה-21. המכונית המשפחתית הגיעה עם מנוע בנפח 1586 סמ”ק, 107 כוחות סוס ומומנט מקסימלי של 14.5 קג”מ ב-4,000 סיבובים לדקה. הליאנה הייתה אמינה ויעילה, ומי שהשכיל לשמור עליה היטב ולטפל בה לפי ההנחיות של היצרנית היפנית המוערכת יכול ליהנות ממנה גם כיום. הדגש החשוב ביותר במסגרת שגרת הטיפולים והתחזוקה של סוזוקי ליאנה הוא שימוש בחלפים איכותיים ובפרט כשעל הפרק החלפת מנוע או צורך בגיר, רדיאטור או חלק מהותי אחר במנוע.

החלפת מנוע לסוזוקי ליאנה

החלפת מנוע לסוזוקי ליאנה יכולה להתבצע באמצעות מנוע שפורק מרכב דומה כאן בישראל או על בסיס מנוע מיובא. מאחר שהאקלים בארץ נוטה לשחוק את המנועים בצורה חמורה יותר מאשר בחו”ל, ההמלצה היא לבחור באופציה של מנוע מייבוא. קבוצת שלמה נאור מביאה לארץ מנועים לכל דגמי סוזוקי ובפרט לליאנה, בודקת אותם ביסודיות בעת ההגעה (בדיקות קומפרסיה, מעברים, שברים ועוד), בוחנת כל מנוע לפני שהוא נמסר ללקוח ביסודיות לא פחות ובעזרת ציוד משוכלל – ובהתאם יכולה להבטיח, ולקיים, מקסימום ביצועים לאורך מקסימום זמן לכל מכונית שבה מותקן מנוע שכזה.

חלקי חילוף לסוזוקי ליאנה

קבוצת שלמה נאור מספקת עוד חלקי חילוף לסוזוקי ליאנה, ובהם גיר לרכב זה, רדיאטור, סטרטר, אלטרנטור ועוד. אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים שלנו בוחנים בקפידה גם חלפים אלה, כדי שהנהג הישראלי יוכל ליהנות מהרכב היפני במשך שנים רבות ובראש שקט לגמרי.

מנוע לסוזוקי ליאנה
5 (100%) 2 votes