מנוע לשברולט טרוורס

שברולט טרוורס הינו רכב אמריקאי מודרני ומלהיב, במובן הישן והטוב של המילה. הוא מתאים לחובבי המכוניות הגדולות, בעלות המון נוכחות. הוא מתאים מאוד גם למשפחות גדולות וגם לחובבי ביצועים (בזכות המנוע החזק).

אם אתם הבעלים הגאים של שברולט טרוורס בגירסתו הוותיקה יותר, אתם בהחל יודעים להוקיר טובה למנוע החזק, בנפח 3600 סמ"ק. אך גם המנוע המוצלח בשלב מסוים עשוי להתקלקל. אחרי קילומטרז' משמעותי או בשל תקלה לא צפויה, שחיקה ועוד שחיקה, לבסוף אין מנוס וצריך החלפה. ולא, לא חייבים להחליף את הרכב. במחיר מאוד משתלם תוכלו להשיג מנוע לשברולט טרוורס.

מייבאים לכם מנוע לשברולט טרוורס

מנועים לרכבים אמריקאים זה עסק למביני עניין. וכשאתם זקוקים למביני עניין, יש לקבוצת שלמה נאור הרבה מה להציע לכם. בקבוצה מייבאים באופן סדיר הרבה מאוד סוגים של מנועים. גם מנועי שברולט טרוורס תוכלו למצוא. ואם במקרה ברגע נתון לא נמצא המנוע שאתם זקוקים לו, אפשר להזמין אותו בשבילכם במיוחד.

לצד האפשרות לייבא את המנוע שאתם צריכים, אתם יכולים ליהנות גם משירותי מוסך בתחום ההתקנה. במוסך מתמחים בהתקנת מנועים וחלפים אחרים. התקנה וטיפול בגירים וכל מה שצריך כדי שהרכב יצא בכשירות מלאה ויעניק לכם נסיעה בטוחה וטובה. אין סיבה שאם הרכב שלכם התיישן מעט, לא תוכלו להפיק ממנו יותר. מנוע לשברולט טרוורס במחיר נוח, פנו אלנו וקבלו הצעת מחיר לרכישת מנוע ואם תרצו, גם לטיפול נלווה באחריות צמודה.

מנוע מיובא לטרוורס יד שניה

בין לקוחותיה של קבוצת שלומה נאור תוכלו למצוא אנשים פרטיים, מנהלי ציי רכב, חברות, מוסכים וחובבי רכב שמבצעים בעצמם תיקונים ואחזקה. ויש עוד סיבות שתמיד טוב לדעת איפה תוכלו להשיג מנוע לטרווס, מייבוא ובאיכות גבוהה. יתכן שאתם מחפשים בימים אלה רכב אמריקאי מעולה, יד שניה או אפילו שלישית ויותר. טרווס שומר מצוין על סחירות אך כיד שניה, אפשר למצוא אותו במחירים משתלמים ומאוד נגישים.

בל נשכח כי מדובר ברכב שמחירו איננו מן הזולים (כחדש). כלומר, אם האמצעים שלכם מאפשרים לכם לקנות משומש, אפילו אם המנוע שלו במצב לא מי יודע מה, אתם יכולים להיות רגועים. בשלמה נאור יוכלו להחליף לכם את המנוע ובמידת הצורך, גם להתקין או לתקן מכלולים אחרים.

הידעתם? עובדות מעניינות אודות שברולט טרוורס

  • שברולט טרוורס הוצג לראשונה לפני יותר מעשר שנים.
  • מראה הרכב הינו בעל נוכחות ומשדר עוצמה. הוא גדול, בלי להתבייש.
  • 7 – 8 נוסעים יתרווחו בו בנינוחות, ללא שום קושי.
  • למרות שהרכב כבד למדי (בכל זאת, אמריקאי אותנטי), המנוע המסיבי מעניק לו זריזות מרשימה.
  • אפילו הגרסה היותר וותיקה מזנקת יפה, עם מנוע של כ-300 כוחות סוס שדוהרים קדימה.
  • אם אתם רוכשים אותו בקרוב כמשומש, תופתעו לגלות את העובדה הבאה: מנוע לשברולט טרוורס שקט באופן מפתיע.
  • הרכב הגדול מוצע בכמה וכמה גרסאות ורמות אבזור שונות.
  • הוא מרגיש מעולה בכביש וגם גומע שבילים ללא קושי. בשל גודלו, פחות מתאים לנסיעת שטח בסגנון אקסטרים מאתגר.

אם כן, קצר ולעניין, זקוקים לשירות, טיפול או מנוע ייבוא שאפשר לסמוך עליו? מנוע לשברולט טרוורס רק בקבוצת שלמה נאור. חיים חדשים ונהדרים לרכב שלכם.

אולי יעניין אותך גם

מנוע לשברולט טרוורס
5 (100%) 1 vote