החלפת מנוע פורד גלאקסי

החלפת מנוע פורד Smax

החלפת מנוע פורד Smax

לפני יותר מעשר שנים כבר החלו פורד לשווק את פורד Smax. מדובר ברכב מיניוואן נאה, שמעוצב כמו שרכב יפה צריך להיות מעוצב. בגרסה הכי עדכנית, שמשווקת גם בארת, מצויד הרכב במנוע 4 צילינדרים ו-240 כוחות סוס. כמובן שאם מדובר בדגם חדש, המנוע פועל כמו שעון ואין תלונות. אבל אם קונים רכב יד 2, 3 או 4, יתכן מאוד שהמנוע כבר עשה את שלו וצריך ללכת. במילים אחרות, יתכן מאוד שנחוצה החלפת מנוע. מה כדאי לדעת על החלפת מנוע פורד Smax, כל הפרטים לפניכם.

איך מתבצעת החלפה של מנוע פורד אסמאקס?

לא כל מוסך נוהג לבצע החלפות של מנועים, בין אם מדובר ברכבי פורד ובין אם מדובר בכל רכב אחר. יש בארץ מוסכים שיש להם התמחות מיוחדת בהחלפת מכלולים, מנועים וגירים ואליהם כדאי לפנות כאשר רוצים לבצע את הצעד המשמעותי הזה. כמובן, כדאי להתרשם מטיבו של המוסך, מהמחירים שהוא גובה אך המקצועיות היא הדבר החשוב מכל.

עוד כדאי לדעת על החלפת מנוע של פורד Smax: לא כדאי להתקרב למנוע מפירוק. מנועים כאלה, ראוי בדרך כלל לעקוף אותם ולהתרחק מהם בזהירות. הם יכולים להיות גמורים ממש או כאלה שלא יקבלו אפילו ציון של מספיק בקושי. מנוע מייבוא, זה מה שעדיף להתקין משום שהוא מגיע עם יחסית מעט קילומטרז' ובמצב שמור. אם כבר מחליפים מנוע, זה מה שצריך ולא חתול בשק.

שלמה נאור מתמחים בהחלפת מנועים ממגוון סוגים, לרבות מנועי פורד. כל המנועים המיובאים נבדקים היטב עם קבלתם בארץ ולפני אחסנתם וגם לפני ההחלפה. כשיש ניסיון וידע ביחד עם מנוע איכותי שיתאים לפורד Smax שלכם, מובטח לכם שתיהו מרוצים. מנוע חזק שיעניק לכם התרגשות מחודשת בכל נסיעה.

אולי יעניין אותך גם

החלפת מנוע פורד Smax
5 (100%) 1 vote