מנוע לרכב מחיר

מנוע לרכב מחיר

כאשר הרכב זקוק למנוע חלופי, עולה השאלה כמה צפוי לעלות מנוע כזה. מה צריך להיות המחיר. בסיוע קבוצת שלמה נאור, הכנו לכם סקירה שתספק כל מה שחשוב לדעת בנושא זה. אך לא נדבר אך ורק על המחירים במובן הצר של המילה. במידה רבה, מנועים לרכב מחירים מושפעים מהמקור שממנו מגיע המנוע. וכמובן שכאשר יודעים כיצד לתחזק טוב יותר מנוע קיים, אפשר ליהנות לאחר החלפת המנוע גם מביצועים טובים יותר, ולאורך הרבה מאוד זמן.

מהם המקורות למנועים לרכב ומהו טווח המחירים

באופן מובהק, לא ניתן להשיג בארץ מנוע חלופי אשר מיוצר במיוחד על מנת שישמש רכב משומש. יש שני מקורות חשובים שמהם ניתן להשיג מנוע. מקור אחד הוא פירוק. מקור שני הינו ייבוא. ועוד דבר מובהק חשוב לומר – מנוע שמגיע ארצה מייבוא נחשב להרבה יותר מוצלח ביחס למנועים מפירוק. מנועי פירוק מגיעים מרכבים ישנים שנסעו בארץ בלי שתוחזקו על הצד הטוב ביותר. אפילו להפך. לעומת זאת, מנועים שמייבאים ארצה מחו”ל טובים הרבה יותר. לפני שנסקור טווחי מחירים של מנועים, כמה דגשים:

  • בחו”ל, ניתן להשיג מנועים גם מרכבים יחסית חדשים. מנועים שלא נשחקו לאורך קילומטרים מרובים.
  • בחו”ל, משיגים בשלמה נאור מנועים שטופלו ותחוזקו באופן שגרתי, בצורה מאוד טובה. כלומר, הם מהווים פתרון טוב להתקנה גם ברכבים שמיועדים לנסיעות מרובות ואפילו לרכבי שטח.
  • שלא כמו בפירוק, שם ההיצע די מוגבל, אנו יכולים להביא מחו”ל מגוון עצום של מנועים. בין היתר גם לרכבי איכות ומנהלים, לרכבים משפחתיים נפוצים וגם לרכבים משופצים, רכבי אספנות מסוימים וכל סוגי רכבי השטח הנפוצים.

כעת נוכל לעבור לשאלה המסקרנת, מחירי מנועים לרכב, מהם.

כך נקבע טווח המחירים כשרוכשים מנוע לרכב שלי

אתה או את מחפשים מנוע לרכב. מהו טווח המחירים של מנועים לרכב, זוהי שאלה שמעסיקה אתכם, בעלי רכבים ישנים, או רוכשי רכבים בעלי מנועים לא תקינים וכן נהגים שרוצים שדרוג, כלומר מנוע משופר יותר (מקובל ברכבי יוקרה, רכבי שטח וכדומה). כידוע, כאשר המנוע התאמץ לאורך הרבה מאוד קילומטרים, מגיע הרגע שצריך להחליף כדי ליהנות גם מביצועים טובים, גם מצריכת דלק טובה יותר וגם כשנמאס מהביקורים התכופים במוסך, שלא פותרים את התקלות הכרוניות (בעיה ידועה של מנועים עייפים או ישנים).

אם כן, אלה הגורמים שמשפיעים על מנוע לרכב מחירים:

  • במידה מסוימת, שנת הייצור של המנוע.
  • סוג המנוע, רגיל, משופר, רמת התחזוקה.
  • המקור – איכות ירודה מפירוק או איכות גבוהה, מייבוא.
  • סוג המנוע, האם מנוע בנזין או שמא דיזל.
  • מאפיינים מיוחדים נוספים, כמו מנוע עם טורבו.
  • יש להביא בחשבון שאם מחפשים מנוע פלוס עבודה, המחיר יהיה בהתאם.
  • רכישה ללא פערי תיווך – ברכישה מיבואן של מנועים ניתן להשיג מחירים טובים יותר לעומת רכישה מגורם שקונה בעצמו מיבוא.

בשלמה נאור, אנו מבקשים להדגיש, ניתן להזמין מנוע ייבוא לכל הרכבים כמעט ואפשר גם להזמין מנוע פלוס עבודה. כמו כן ברכישה אתם נהנים ממחיר מיוחד שכן אנו בעצמנו מטפלים בייבוא ואתם חוסכים פערי תיווך מאוד משמעותיים.

כעת, המחיר עבור המנוע שאתם מזמינים מבוסס גם על סוג הרכב, נפח המנוע. עבור רכבים נפוצים, לא ייחודיים, טווח מחירי המנועים הסביר נע בין כ-4000 ל-5000 ₪. רמת מחיר שונה תהיה כאשר מדובר על רכישת מנוע לרכב בעל נפח מנוע ניכר או לרכבי שטח (בעלי מנועים גדולים וחזקים ומכלולים מיוחדים). רכב עבודה, ג’יפים, טנדרים ורכבי 4 על 4 למיניהם, מחיר המנועים יכולים להגיע גם לכפול מזה ויותר, כלומר 7000 או 8000 ₪ ואף נושקים ל-10000 ₪ ואף מעבר לכך (מנועים גדולים לרכבי שטח, נמכרים גם ב-12,000 ₪). פחות נפוצים הם המנועים שרוכשים לרכבי יוקרה, אך גם זה בהחלט קיים. מנועים אלה, מחיריהם יכולים לטפס עוד יותר למעלה.

האם ניתן להתקין מנוע גדול יותר

על מנת לקבל הצעת מחיר נאותה, תוכלו לפנות אלינו ולפרט מה נחוץ לכם. בשלמה נאור יסבירו לכם האם המנוע הדרוש כבר ממתין במחסן המנועים או שצריך להזמין אותו מחו”ל במיוחד. תתבקשו לציין האם אתם רוצים מנוע מאותו נפח כמו המנוע הקודם או מנוע אחר. בהחלט ניתן בחלק מהרכבים להתקין מנוע יותר חדש משנתון הרכב. מנוע משודרג וגדול יותר. אם רוצים מנוע שאיננו תואם את הנפח הקיים ברשיון הרכב, ניתן להתקין מנוע גדול יותר, בכפוף לשינוי מתבקש ברישיון הרכב.

טיפים שיעזרו לכם לשמור על המנוע תקין לאורך זמן

רוצים שהמנוע שרכשתם ימשיך לשרת אתכם לאורך זמן? תמצאו את הטיפים הבאים מאוד מועילם לשימור ותחזוקת המנוע:

  • הקפידו על שגרת טיפולים נאותה, על פי הוראות היצרן ובהתאם לגיל הרכב, גיל המנוע ואופי הנסיעה. כלומר, ברכב שמרבים לנסוע בו, יתכן שטיפול עשרת אלפים יוקדם, על מנת למנוע תקלות וקלקולים מיותרים.
  • השתמשו בשמני מנוע איכותיים. כך תגנו על החלקים הנעים מפני שחיקה מהירה. זה גם יאפשר שמירה על כל החלקים, בין הטיפולים השוטפים המקובלים.
  • לעולם אל תניחו למכל הדלק להתרוקן יותר מדי. כך המשקעים נכנסים לתוך המנוע וגורמים לבלאי מואץ. כלל האצבע, השאירו מינימום של רקע מכל מלא ואם אפשר, נסו גם שלא לרדת מחצי מכל.
  • השתדלו להרבות בנסיעה במהירות שיוט. כמה שפחות האצות ובלימות מיותרות והרכב, המנוע והגיר יאריכו ימים במצב מצוין.
  • לחץ אוויר בצמיגים – חשוב ביותר לנסוע על צמיגים תקינים ולוודא לחץ אוויר לעיתים קרובות. כך גם חוסכים בצריכת הדלק וגם מפחיתים מהעומס על המנוע.

מה נכלל במחיר של החלפת מנוע ביחד עם עבודה

כשמזמינים מנוע לרכב עם התקנה, מבצעים גם טיפולים נלווים נוספים. טיפולים שמאפשרים תחזוקה טובה של המנוע, החל מהנסיעה הראשונה עם המנוע. בין היתר, מתקינים רצועת טיימינג, מחליפים פילטר ושמנים, טיפול במצתים, טיפול במשאבות. המנוע יוצא לדרך רק לאחר שאנו בודקים עבורכם שהוא פועל כראוי, בצורה חלקה וטובה. נסיעה נעימה!

מנוע לרכב מחיר
4.4 (87.14%) 14 votes