גיר לניסאן

מנוע לניסאן פטפנדר

ניסאן פטפנדר אולי לא היה אף פעם רכב שטח שזכה לעמוד בראש בטבלת המכירות, אבל לא באמת בצדק. עם הזמן, הוא תפס לעצמו שם מעולה, גם בגזרת היד שניה. בכל זאת הרי מדובר ברכב חזק ביותר, עוצמתי ביותר וקשוח להפליא. אם החלטתם לקנות ניסאן פטפנדר מיד שניה או שלישית, מנוע חלופי יאפשר לכם מקסימום של חווית נהיגה. אם הגעתם למסקנה שכדאי להחליף סוף את המנוע המתיישן ברכב שבבעלותכם, בקבוצת שלמה נאור כל הפתרונות הנכונים. אנו מתמחים בייבוא ארצה של מנועים מעולים, לכל רכבי השטח, הטנדרים והג'יפים למיניהם. כלומר, גם אם הרכב שטח שלכם בהחלט לא חדש, אתם יכולים להמשיך וליהנות מהנאה בנסיעה, עם מנוע איכותי במיוחד, שנמכר במחיר נוח במיוחד.

מחזקים את כוחות הסוס של ניסאן פטפנדר

בגרסה החדשה שלו, רכב זה מוצע במנוע חזק ביותר, של 260 כוחות סוס ו-34 במומנט. מחברת ניסאן נמסר כי ההחליטו לשנות את המרכב לעומת הגרסה הוותיקה וכמקובל, גם הפכו את המנוע ליותר חסכוני בדלק. אז כפי שחברת ניסאן משכילה לחזק ולשפר את המנועים בגרסאות החדשות, כך אתם יכולים לעשות אותו הדבר, גם אצלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות לחברה שמתמחה בטיפול ברמה הכי גבוהה, במנועים שמתיישנים.

אנו לא עוסקים סתם בשיפוץ של מנועים, ברמה הכי בסיסית. אנו לא סתם עוסקים בניקוי המנוע, כדי שייראה קצת יותר טוב וקצת יותר חדש. אנו מביאים ארצה, בייבוא אמיתי, מנועים באיכות מעולה. אנו מתמחים באיתור מנועים במצב נסיעה מעולה, עם מעט קילומטרז' ויכולת לספק לכם איכות נסיעה גבוהה בכבישים סלולים או כשדוהרים בשטח. אם אתם מגישים שהניסאן פטפנדר בקושי סוחב לכם בעליות או בירידות בשטח, אם אתם מוצאים את עצמכם בטיפולים אין סופיים בגלל תקלות במנוע הקיים, בחרו אחרת. קבוצת שלמה נאור ממחים בייבוא, אספקה, התקנה והרכבה של מנועים לכל דגמי ניסאן השונים. פטפנדר עם מנוע חלופי ומצוין לא מבייש את עצמו, גם מול המתחרות הכי מוכרות בקטגורית השטח.

איך אתם יודעים שמציעים לכם מנוע מעולה לניסאן פטפנדר

רוצים להיות בטוחים שמצעים לכם מנוע מעולה, שישרת אתכם נאמנה לאורך זמן? קבלו כמה טיפים מרכזיים בנושא:

  • אנו לא מתקינים מנועים מפירוק אלא אך ורק מייבוא. ספקי המנועים שלנו מאתרים אך ורק מנועים במפרט הרצוי, במצב נסיעה ואיכות גבוהה.
  • סדנת הטיפולים שלנו מנוהלת בצורה מקצועית במיוחד וכך גם מחסני המנועים והגירים. ניתן להזמין גם מנועים לדגמים נדירים ואנו עושים כל מאמץ לאתר אותם בחו"ל.
  • כל מנוע נבדק כשאנו מקבלים אותו, גם לפני ההרכבה וגם לפני שאנו מוסרים את הרכב ללקוח.
  • יותר מ-20 שנה אנו נמצאים בתחום והמוניטין שלנו ללא רבב. מכל הארץ מגיעים אלינו לקוחות ומזמינים מנועים, עם או בלי שירות נוסף של הרכבה. גם אתם מוזמנים להתרשם ממקצוענות אמיתית.
  • הלקוח מקבל אחריות על מצב המנוע והטיפול נעשה אצלנו אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים. לאורך כל הדרך.
מנוע לניסאן פטפנדר
4.7 (93.33%) 9 votes