מנוע לניסאן נבארה

מנוע לניסאן נבארה

ניסאן נבארה, הטנדר החזק של חברת ניסן, עבר במהלך השנים לא מעט שיפורים, חיזוקים ושדרוגים (הן ברמת העיצוב והן ברמת המנוע). בשנת 2018 החלו לייבא ארצה את הגרסה העדכנית ביותר, המצוידת במנוע איכותי של 3300 סמ"ק. אולם בעוד הגרסה החדשה גומאת בקלות שבילי שטח תלולים או כבישי אספלט סלולים, זה לא כל כך פשוט כאשר מדובר על ניסאן נבארה מהגרסה הוותיקה שכבר עבר עשרות רבות ואפילו מאות אלפי קילומטרים. מכיוון שזהו רכב עבודה בעל יכולות שטח, והוא מתמודד גם עם עומסים רציניים כרכב העבודה פופולרי, המנוע של נבארה מיושנת עשוי להישחק. מחפשים מנוע לניסאן נבארה? כדאי לדעת מה בדיוק מציעים לכם בקבוצת שלמה נאור. המומחים למנועים למגוון רחב של רכבי שטח, טנדרים, 4 על 4 ועוד.

מנוע ייבוא, עם שפע כוחות סוס

בגרסה היותר עדכנית של ניסאן נבארה, ניתן לפגוש מנוע חזק למדי, שנותן בראש עם 190 כוחות סוס ועם קצת יותר מ-45 קג"מ של מומנט משובח. אם הניסאן שלכם מגלה שהמנוע כבר בקושי סוחב, בקבוצת שלמה נאור הפתרון, לכל שנתון. לא משנה מתי קניתם את ניסאן נבארה שלכם, תוכלו לחדש אותה ובקלות. גם אם אתם מעמיסים את הטנדר במאות קילוגרמים של ציוד באופן יום יומי ואם המנוע כבר לא סוחב בקלות, לא חייבים להחליף את כל הרכב. אנו יכולים לדאוג לכם למנוע מעולה, עם כל כוחות הסוס והמומנט שאתם רק צריכים. קבוצת שלמה נאור מייבאים ארצה מנועים במצב מעולה. מנועים שנבדקים היטב גם בחו"ל וגם בארץ. אנו יכולים להשיג מנועי ניסאן נבארה ולא משנה מהי שנת הייצור או מהו הנפח של המנוע, בגרסאות השונות.

קבלו חיים חדשים לניסאן נבארה שלכם

בעלי נבארה יודעים עד כמה שהרכב הזה יכול להיות מגוון. הוא סוחב בקלות בעליות גם כשהוא מוביל מטען במשקל שמתקרב לטון. הוא יכול לשמש גם כרכב לנסיעות משפחיות וגם כרכב שטח נועז ובעל עבירות מהטובות ביותר. בגלל שמחירו של הרכב כחדש לא מן הזולים, אם המנוע כבר עשה את שלו וצריך להחליף, אנו נוכל להעניק לכם את כל הטיפול שצריך, במלוא האחריות. אנו מתמחים בייבוא מנועים וגם באיתור מנועים מיוחדים, מחו"ל. מנועים נבחרים (ואגב, גם גירים מכל הסוגים) שתוחזקו על הצד הטוב ביותר. אפשר לרכוש אצלנו מנועי נבארה להרכבה עצמית או להזמין גם מנוע וגם שירות התקנה מלא, לרמת נסיעה באחריות. אם אתם רוצים להזרים דם חדש וחיים חדשים לטנדר האהוב עליכם, לנו הפתרון.

תהיו מופתעים לטובה גם מהמחיר

אנו מספקים מנועים מעולים ושירות איכותי 20 שנה. בגלל שהמנוע הוא השרירים והלב של הטנדר החזק, אל תתפשרו על פחות. אל תהמרו על חלפים ובוודאי שלא על מנועים מפירוק. כך אתם לא יכולים לדעת מה ישימו לכם מתחת למכסה המנוע. אתם מוזמנים לפנות אלינו, כי אנו חיים ונושמים מנועים. מגיע לכם הטוב ביותר ותמיד גם להיות מופתעים לטובה מהמחיר המשתלם. מייבאים מנועים מעולים, כדי שתהיו מרוצים.

 

אולי יענין אותך גם:

מנוע לניסאן נבארה
5 (100%) 1 vote