מנועים לרכב מחירים

מנועים לרכב מחירים

מי שאיננו מתמצא בכך, עשוי להניח בטעות כי החלפה של מנוע לרכב תעלה כמעט כמו החלפה של רכב. למעשה, החלפה של מנוע במצבים מסוימים איננה רק צעד רצוי מבחינת המכניקה אלא גם צעד משתלם מבחינה כלכלית. קבוצת שלמה נאור שמחה להציג לפניכם כמה היבטים חשובים ומעניינים של מנועים לרכב מחירים.

מדוע חשוב לדעת את ההבדל שבין ראש מנוע לבלוק מנוע

מנועים לרכב מורכבים מהרבה מאוד חלקים ומרכיבים חלקים נעים ואחרים קבועים. רצועות, פלגים, בוכנות, אטמים עוד. אך בגדול, מנוע לרכב מורכב מראש מנוע ומבלוק מנוע. חשוב לציין זאת מכיוון שלא כל החלפה של מנוע מצריכה טיפול כללי (ורק למען הסדר הטוב, לא כאן המקום לעסוק בנאוברול למנוע).

אפשר בהחלט לרכוש ראש מנוע ואפשר לרכוש בלוק מנוע. בשלמה נאור, ניתן לייבא חלפים שונים וכן מנועים, לכל סוגי הרכבים. בהתאם למצב המנוע ורמת התחזוקה, ניתן לאבחן ולהחליט מה רצוי ומה כדאי לתקן או להחליף.

תקלות במנוע, למשל בראש המנוע, אפשר לזהות על ידי תופעות שונות. למשל רעשי תקתוקים או נקישת במנוע. פעולה לא תקינה שיוצרת התחממות ניכרת של המנוע. נזילות מים ושמן וכן כאלה שמביאות להתערבבות של שמן ומים, שריפת אטמים ועוד.

מה יותר יקר, מנוע דיזל או מנוע בנזין

מבחינת החלפת מנוע, על פי רוב מנוע בנזין יהיה זול יותר לעומת מנוע דיזל. יש כמובן משמעות לגודל המנוע, לנפח, למודל של הרכב והיצרן. אך זהו בגדול הכלל המוביל. כדאי רק להוסיף כי הבדלי המחירים אינם חייבים להיות מאוד דרמטיים. מה שיותר חשוב זה להקפיד על מנוע איכותי, שיחליף את המנוע התקול. בקבוצת שלמה נאור מתמחים בתיקוני רכבים וכן מייבאים לארץ מנועים וחלפים שונים, לרכבי בנזין, דיזל, 4 על 4 ועוד. מכיוון שהכל מיובא ללא תיווך של גורמי ביניים, הלקח מרגיש את התוצאה בכיס. מנועים לרכב מחירים אצל שלמה נאור הינם משתלמים במיוחד.

מתי כדאי להיזהר ממנוע זול יתר על המידה

אם אתם רוכשים רכב ישן ורוצים להחליף מנוע או שמנוע הרכב שלכם מחייב טיפול מקיף, קבלו טיפ חיוני. מנוע חלופי יכול להגיע מפירוק ויכול להגיע מייבוא. הוא עשוי להיות מנוע ישן ששופץ. במידה וגורם כשלהו מפרסם מחירים של מנועים שהינם נמוכים במידה בלתי סבירה יש להיזהר. יש גורמים אשר מוכנים למכור מנועים מפירוק, שלמעשה מתפקדים בקושי. אלה מנועים שלא נבדקו בצורה מדוקדקת ובוודאי שלא עברו שיפוץ יסודי שהופך אותם למעולים. כאשר רוצים איכות בנסיעה, כאשר רוצים ראש שקט ומנוע שעובד כמו שצריך, כדאי להקפיד על כמה דברים. ראשית, מנוע איכותי ותקין, שמסופק עם אחריות. שנית, מנוע בדוק, שנבדק היטב הן לפני ההתקנה והן לאחריה. כמו כן, מחיר הוגן, שמשקף את איכות המנוע ואיכות העבודה והשירות.

מנועים במחירים הוגנים, שעברו כמה סבבי בדיקות

בקבוצת שלמה נאור מספקים מנועי ייבוא לכל כלי הרכב. מיובאים אך ורק מנועים בעלי קילומטרז’ נמוך יחסית, מנועים מתוחזקים שעברו כמה סבבי בדיקות. ניתן להזמין גם מנועים מיוחדים, לרכבים נדירים או מאוד ישנים. גם במקרים כאלה, מקבל הלקח מחירים טובים והוגנים. לצד מנוע, ניתן לקבל שירותי התקנה ותיקונים, במוסך הוותיק שעומד לשירותכם.

מנועים לרכב מחירים
4 (80%) 10 votes