מנוע לגולף

חבטה מדויקת: מנוע לגולף

מה גורם לכל כך הרבה אנשים להתאהב בצורה קשה בפולקסווגן גולף שלהם – היא שאלה שעולה לא מעט בקרב האנשים שפחות מבינים את המשיכה למשפחתית הקומפקטית. אך המאוהבים וודאי יגידו לכם שזה כנראה העיצוב הייחודי, הטכנולוגיה פורצת הדרך והמסורת המפוארת של פולקסווגן. ומה אם הגיע העת להחליף מנוע גם לגולף האהובה? אל דאגה, במאמר הבא ניסע בדרך הבטוחה אל עבר החלפת מנוע לגולף.

אגדה ושמה פולקסווגן גולף

בעת כתיבת שורות אלו, המשפחתית הקומפקטית בעלת המראה המלוטש כבר סופרת לא פחות מ-8 דורות. שמונה דורות בהם לא השתנה הרבה למען האמת ואולי זה בגלל שבמשרדי החברה הגבוהים פשוט לא רצו להחליף סוס מנצח. השינויים העדינים שבכל זאת עשו בחרדת קודש בגולף, קשורים יותר לקדמת הטכנולוגיה והפינוקים הדיגיטליים שבאים איתה ופחות קשורים לעיצוב שלה שכאמור, חווה הצלחה מסחררת – עד עצם היום הזה.

למה בכלל להחליף מנוע לגולף?

החלפת מנוע היא סיטואציה שלרוב אנחנו נקלעים אליה שלא מרצון, אף אחד לא קם בבוקר עם חשק בלתי נשלט להחליף מנוע ברכב שלו, בטח אם הוא עובד והכל תקין.

אז אילו תקלות יכולות להביא להחלפת מנוע? הנה כמה מרכזיות:

  • בלאי טבעי: דרכם של דברים בעולמנו להתבלות עם הזמן וזה נכון גם לגבי הרכב שלנו וחלקיו. אחד החלקים שעומדים בסכנת בלאי הוא כמובן המנוע ואם גם אתם צריכים להחליף מנוע לגולף שלכם או לכל רכב אחר, אל תרגישו שונים – זה לגמרי (בלאי) טבעי.
  • טיפול לקוי: רכב שמתחמם יתר על המידה כאשר אין מספיק שמן או מים, רכב שלא עובר טיפולים בזמן ובקביעות, רכב שהטיפול בו לא מקצועי – כל אלו ועוד הם חלק מטיפול שגוי ולא נכון ברכב שיכול להביא לסופו של כל מנוע.
  • תאונות ופגיעות במנוע: תאונות הן כמובן אחד הגורמים העיקריים להחלפת מנוע. לעיתים מנוע נפגע כתוצאה מתאונה בצורה שלא כדאי לתקן אותו, אלא להחליף ולפעמים לא עלינו, אין בכלל את אפשרות הבחירה.

האם בארץ מחליפים מנוע בתדירות גבוהה יותר? ואם כן מדוע?

ישנם לא מעט גורמים שטוענים שרכב שארבעת גלגליו חורשים את ארץ הקודש, יזדקק להחלפת מנוע בתדירות גבוהה יותר, מאשר חברו המנוע האירופאי למשל.

הנחה זו מבוססת על מספר גורמים שמייחדים את המדינה שלנו ואותנו כנהגים בה, סיבות אלו הן לא רק הגורמים המרכזיים שבארץ מחליפים יותר מנועים, הן גם הסיבות שבגללן כאשר אתם כבר מחליפים מנוע – עדיף שזה יהיה מנוע מיובא ולא אחד כזה שנשחק אף הוא תחת השמש הישראלית. הסיבות הן:

  • מזג אוויר חם: במדינה שלנו שורר אקלים ים-תיכוני שמתאפיין בטמפרטורות גבוהות מאוד במהלך חודשי הקיץ. החום והשמש הקופחת פוגעים ברכב ובחלקיו ומביאים לתוחלת חיים קצרה יותר ושחיקה מהירה יותר עבור המנועים ברכבים בישראל.
  • טיפול ברכבים: בואו נאמר את האמת. רובינו פשוט לא מטפלים ברכב שלנו בזמן ובקביעות. אנחנו לא מייחסים לכך מספיק חשיבות והתוצאות ניכרות באיכות המנועים, שמגיעים לסופם מהר מהצפוי כאשר הטיפול בהם לוקה בחסר.
  • נהיגה אגרסיבית: כמובן שלא כולנו כאלה, אך נהגים רבים בארץ נוהגים בצורה אגרסיבית, מהירה ופרועה. נהיגה זו לא רק שמסכנת את יושבי הרכב ואת כל הרכבים שבדרך, היא גם פוגעת ברכב עצמו ומביאה לשחיקה מהירה של המנוע.

מנוע לגולף – רק אצל קבוצת שלמה נאור

במידה וגם אתם צריכים להחליף מנוע לגולף היקרה שלכם, כדאי מאוד שתכירו את קבוצת שלמה נאור. קבוצה אשר הוקמה ב-1978 ומאז ועד היום בנתה לעצמה החברה שם בתחום חלקי החילוף לרכב, שהוא שם נרדף לאמינות, איכות, מקצועיות ומחירים הגונים, בארץ ובעולם.

אצל קבוצת שלמה נאור תוכלו למצוא מנועים לכל סוגי הרכבים. המנועים אצלנו הם מיבוא בלבד – הם עוברים בדיקות רבות גם בחו"ל לפני שנשלחים, גם שמגיעים לארץ על ידי הצוותים המקצועיים שלנו ופעם נוספת לפני מכירה. בגלל זה ובגלל סיבות רבות נוספות, מנוע לגולף קונים אצל רק אצל קבוצת שלמה נאור.

חבטה מדויקת: מנוע לגולף
דרגו אותנו