מנוע לפיאט דוקטו

מאיטליה באהבה: מנוע לפיאט דוקטו

האיטלקית המסחרית של פיאט מציגה נתונים מרשימים בסביבה עירונית. למעשה, היא כל מה שצריך בשביל להתנייד במרחבים העירוניים, בטח בסדר גודל של הארץ שלנו, היא יעילה מאוד, חסכנית, כזו שלא תוציא לאף אחד את העיניים אבל יודעת את העבודה שלה במדויק. אוהבים את הפיורינו שלכם אבל צריכים להחליף מנוע? הנה כל מה שתצטרכו לדעת על מנוע לפיאט דוקטו.

פיאט דוקטו היא מסוג הרכבים שנכנסים ללב. משהו בצניעות וביעילות של חיית העבודה הזו שובה, תוסיפו לכך את הגודל היחסית קטן מחברותיה המפוארות והיקרות יותר, דוגמת הסיטרואן ברלינגו או הרנו קנגו, את מנוע הטורבו דיזל בנפח של 1.3 ליטר, וקיבלתם את התשובה האיטלקית לרכב עבודה-מסחרי, עירוני ואמין.

החלפת מנוע לפיאט דוקטו

המנוע הוא הלב של כל רכב. אך כמו בכל רכב, מגיע הרגע שהמנוע מסיים את דרכו וצריך להחליף אותו. כשאנחנו שומעים שהמנוע ברכב שלנו הלך, אין ספק שזה לא כיף גדול או חדשות טובות במיוחד, אך למעשה יש אפשרות להחלפת מנוע בפיאט דוקטו וברכבים אחרים, שהיא הרבה יותר פשוטה, זמינה, מקצועית וחסכונית מהשאר. לאפשרות הזו קוראים קבוצת שלמה נאור.

מנועים במזרח התיכון

מנועי הרכבים בארץ מחזיקים מעמד פחות בממוצע מרוב מדינות העולם. הסיבות לכך נעוצות במספר גורמים, אך נדמה ששלושת הגורמים הבולטים והמשפיעים ביותר על המנועים ברכבים בארץ הם:

  • אקלים – מזג האוויר הלוהט בארץ הוא פקטור קריטי, המשפיע על אורך חיי המנועים פה בארץ. השמש החמה וחודשי הקיץ הארוכים, מכלים את הרכב ואת חלקיו השונים, וגורמים לשחיקה שצוברת תאוצה עם הזמן ופוגעת בשלב מסוים גם במנוע.
  • תרבות נהיגה – כולנו יודעים שהנהגים בארץ הם לא בדיוק בוגרי קורס נהיגה בשווייץ. אך תרבות נהיגה מופרעת ואגרסיבית לא רק שאינה מנומסת ומסוכנת, היא גם פוגעת ברכב עצמו ובמנוע שלו, וגורמת בסופו של דבר לשחיקה ולחיי מנוע שמתקצרים משמעותית.
  • תרבות טיפולים – נהגים רבים ובעלי רכבים בארץ לא מטפלים ברכב שלהם, לפחות לא מספיק ולא בזמן. זה מתחיל מחוסר החלפת שמן ומים מתאימים או באיחור, וזה ממשיך לטיפולים הכרחיים שאינם מתבצעים בזמן, או שאינם מתבצעים כלל.

סחורה מאירופה: מנוע מיובא לפיאט דוקטו

בקבוצת שלמה נאור, רוצים את הטוב ביותר בשבילך ובשביל הפיאט דוקטו שלך. לכן אנחנו ממליצים על החלפת מנוע מיובא ולא מנוע מפירוק מקומי. למעשה, אותן סיבות אותן פירטנו, אשר מביאות לחיי המנוע הקצרים פה בארץ, הן גם בדיוק הסיבות שבגללן עדיף להחליף מנוע מיובא, ולא מנוע שבילה את חייו תחת השמש הישראלית ותחת תרבות הטיפולים, של בעל הרכב הממוצע בישראל.

מנועים להצלחה

מנועי היבוא שלנו כבר מזמן מדברים, או יותר נכון מתניעים בעד עצמם. בין אם מדובר בקרב ציבור המוסכים ובין אם נהגים פרטיים, רבים כבר יודעים שאנחנו לא מתפשרים על איכות המנועים המיובאים שלנו. אז מה כל כך מיוחד בהם?

  • ק"מ נמוך – כל מנועי היבואן שלנו מגיעים במצב מעולה, עם ק"מ נמוך.
  • שחיקה מזערית – מצב השחיקה במנועים שמגיעים אלינו הוא נמוך מאוד.
  • מעברי שמן ומים נקיים – לא תיראו כאן נורות אדומות, המעברים והמנוע בכללותו מגיע נקי ומוכן.

מנוע לפיאט דוקטו אצל קבוצת שלמה נאור

כאשר תחליפו מנוע לפיאט שלכם אצלנו, תוכלו להיות בטוחים במספר דברים. ראשית, המנוע המיובא שתקבלו מאיתנו מגיע לאחר בדיקה קפדנית בחו"ל ועוד 2 בדיקות על ידינו בארץ. הבדיקות נעשות על ידי צוות מקצועי ומיומן שאף נותן ציון לכל מנוע שמגיע, בהתאם לביצועיו ומצבו.

לפני ההתקנה או ההחלפה, מתבצעת בדיקה מקצועית נוספת של המנוע, כזו שתוודא שהמנוע לא ניזוק במהלך שהותו אצלנו ושהוא מוכן לתת גז, ולקחת אותך לכל מקום שרק תרצה. ככה זה שמחליפים מנוע אצלנו בקבוצת שלמה נאור.

מאיטליה באהבה: מנוע לפיאט דוקטו
דרגו אותנו